بدشانسی بزرگ مسی و تیمش؛ مصدومیت یکی از ستارگان کلیدی اینترمیامی

بدشانسی بزرگ مسی و تیمش؛ مصدومیت یکی از ستارگان کلیدی اینترمیامی

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی با هدایت تاتا مارتینو با خبری ناگوار مواجه شد.

به گزارش فوتبالی، فاکوندو فاریاس هافبک آرژانتینی این تیم به علت مصدومیت رباط صلیبی باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد و کل فصل را از دست می دهد. فاریاس روز جمعه در بازی دوستانه میان اینتر میامی و تیم ملی ال سالوادور دچار مصدومیت شد. این بازی در کاسکاتلان با تساوی بدون گل به اتمام رسید. 

فاکوندو که به عنوان یار تعویضی مسی وارد زمین شده بود، در دقیقه 70 پس از پیچ خوردگی شدید زانویش از زمین خارج شد. این بازیکن با اشک از زمین خارج شد و حالا مشخص شده است که این بازیکن 22 ساله آرژانتینی با مصدومیت رباط صلیبی مواجه شده است. فاکوندو در هفته های آینده تحت عمل جراحی قرار می گیرد و کل سال 2024 را از دست خواهد داد. 

اینتر میامی و مسی در حال حاضر اردوی پیش فصل خود را برگزار می کنند و باید در روز دوم اسفند اولین بازی فصل جدیدشان را در مقابل رئال سالت لیک داشته باشند. مسی فصل گذشته در میانه فصل به اینتر میامی ملحق شد و حالا این فرصت را دارد تا اولین فصل کاملش را در لیگ آمریکا داشته باشد. اینتر میامی در فصل گذشته از صعود به پلی آف لیگ آمریکا باز ماند و امسال امیدوارند که شرایط بهتری در جدول لیگ آمریکا داشته باشند.

4125