عکس؛ مورینیو در فرودگاه بارسلونا

عکس؛ مورینیو در فرودگاه بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - ژوزه مورینیو عاشق حاشیه ها و جنجال هاست و به گفته خودش بازیها برای او از کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقات شروع می شوند و البته به نظر می رسد که حتی وقتی که تیمی ندارد هم می تواند نگاه ها را به خود جلب کند.

به گزارش فوتبالی، برنامه ال چیرینگیتو توانست ژوزه مورینیو را در فرودگاه بارسلونا شکار کند. این مربی در فرودگاه ال پرات با سوال خبرنگاران در مورد دلیل حضورش در کاتالونیا مواجه شد اما این مربی پرتغالی ترجیح داد که لبخند بزند. در روزهای اخیر شایعاتی در مورد حضور مورینیو روی نیمکت بارسلونا به عنوان جانشین ژاوی هرناندز مطرح شده است.

البته در حال حاضر بر خلاف شایعات مطرح شده، احتمال حضور مورینیو روی نیمکت بارسلونا خیلی کم است. محتمل ترین گزینه برای مربی پرتغالی، الشباب عربستان است. این مربی پس از کسب نتایج ضعیف در جالوروسی ها در این فصل، از سمتش برکنار شد. مشخص نیست که دلیل سفر مورینیو به بارسلونا، تفریحی بوده یا قصد مذاکره با نمایندگان تیم آینده اش را دارد  اما در هر صورت به نظر می رسد که این مربی برای یک بار دیگر خودش را با این سفر در کانون توجهات قرار داده است. مورینیو تجربه حضور در کادر فنی بارسلونا به عنوان مترجم سر بابی رابسون را داشته است.

4125