فدراسیون فوتبال عمان شاکی از برانکو؛ وسط جام ملت‌ها چرا با پرسپولیس مذاکره کردی؟

فدراسیون فوتبال عمان شاکی از برانکو؛ وسط جام ملت‌ها چرا با پرسپولیس مذاکره کردی؟

پایگاه خبری فوتبالی– سرمربی تیم ملی عمان در اظهار نظری عجیب گفته که با مدیران پرسپولیس حرفی از قرارداد نزده است!

به گزارش فوتبالی، سرانجام تکلیف همکاری مجدد برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس مشخص شد و این مربی صراحتا اعلام کرد که در این مقطع زمانی نمی‌تواند به ایران بیاید و هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه پرسپولیس همه موانع بازگشت برانکو به تهران (مالیات، مفاصا حساب و ممنوع‌الخروجی) را حل کرده بود و هواداران پرسپولیس پس از حل این مشکلات به شدت به بازگشت برانکو امیدوار شده بودند.

حضور رضا درویش، رضا چلنگر و امیر علی حسینی در دوحه برای ملاقات با برانکو هم به امیدواری هواداران پرسپولیس دامن زد. اما با اعلام عدم تمایل برانکو برای بازگشت به پرسپولیس ناگهان همه چیز به هم ریخت.

سایت باشگاه پرسپولیس در خبری که از این ملاقات منتشر کرد نوشت که برانکو در پاسخ به پیشنهاد رضا درویش گفته است: "همه می‌دانند پرسپولیس، ایران و مردم ایران را چه‌قدر دوست دارم. ایران، کشور دوم من است. عاشق پرسپولیس و هوادارانش هستم. قلب من برای آن‌جا می‌تپد. متاسفم که در این زمان از نظر شخصی و خانوادگی شرایط حضور در ایران را ندارم. خاطرات و اتفاقات خوب و باشکوه از ایران و پرسپولیس دارم، دوست داشتم و دارم بار دیگر تکرار شود ولی الان در شرایط مناسبی نیستم که به ایران بیایم. هنوز به پیشنهاد عمان و یک تیم ملی معتبر اروپایی پاسخ نداده‌ام."

پس از اعلام نظر برانکو درباره همکاری با پرسپولیس هواداران این تیم دیگر دل و دماغ پیگیری این خبر را نداشتند اما حالا برانکو ایوانکوویچ در مصاحبه‌ای کوتاه گفته است که با مدیران پرسپولیس درباره قرارداد مذاکره نداشته است.

او گفته است: «جلسه من با مسئولان باشگاه ایرانی کاملاً دوستانه و برای ادای احترام بود. ما یک فنجان قهوه خوردیم و درباره قرارداد صحبت نکردیم. من تا پایان ماه آینده (پایان فوریه 2024) با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارم. تمرکز من در حال حاضر روی ارائه بهترین بازی‌ها و کسب بهترین نتایج در جام ملت‌های آسیاست."

خبرنگاران فوتبالی از خبرنگاران عمانی حاضر در دوحه دراین باره سوال کردند و عمانی‌ها پاسخ دادند که فدراسیون فوتبال عمان از جلسه برانکو با پرسپولیسی‌ها حسابی شاکی شده است و برانکو مجبور شده این طور نشان دهد که این جلسه صرفا یک ملاقات دوستانه بوده است و در این جلسه صحبتی درباره پیشنهاد پرسپولیس و قرارداد با این تیم نشده است!

حالا برای هواداران پرسپولیس این سوال پیش آمده است که اگر در این ملاقات صحبتی درباره بازگشت برانکو به پرسپولیس نشده است پس درویش و چلنگر و حسینی با چه هدفی به قطر سفر کردند و از سویی عمانی‌ها هم از برانکو ناراحت شده‌اند که چرا وسط جام ملت‌ها، با یک طرف سوم مذاکره کرده است!

در هر حال برخی رسانه‌ها از جمله «فوتبالی» هم گمانه‌زنی کرده بودند که حضور درویش فقط برای نوشیدن قهوه، نمایش مذاکره و عکس انداختن با برانکو بود که صرفا برای راضی کردن هواداران پرسپولیس انجام شده است.  باید دید واکنش باشگاه پرسپولیس و درویش به این جملات برانکو چیست.

1359