حمله شدید رونالدو به توپ طلا و مراسم بهترین‌های فیفا

حمله شدید رونالدو به توپ طلا و مراسم بهترین‌های فیفا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی النصر که در مراسم گلوب ساکر 2023 جوایز مختلفی را کسب کرد، حالا در گفتگو با نشریه رکورد به شدت به مراسم های توپ طلا و بهترین های فیفا حمله کرده است. 

به گزارش فوتبالی، رونالدو با ثبت 54 گل در سال 2023، عنوان بهترین گلزن سال را کسب کرد و جایزه مارادونا را هم در مراسم گلوب ساکر برد. کریستیانو در این باره گفت:" گلزنی دشوار است، فرقی ندارد که در عربستان بازی کنی یا ایتالیا یا اسپانیا یا پرتغال. گل همیشه گل است. باعث افتخارم است که توانسته باشم از هالند، امباپه و کین سبقت بگیرم."

وی در مورد عبور از بحران سال گذشته خود نیز صحبت کرد:" وقتی به عقب نگاه می کنم و می بینم که قبلا چه اتفاقی برایم در منچستریونایتد و تیم ملی رخ داد، شرایط کنونی برایم شگفت انگیز به نظر می رسد. برخی می گفتند که دورانم تمام شده است اما من تمرکزم را حفظ کردم و با یک پیش فصل عالی در النصر توانستم شرایط خوبی داشته باشم." می دانم که هنوز توانایی های زیادی دارم و می توانم گلهای زیادی در النصر و تیم ملی پرتغال بزنم. از نظر شخصی، سال فوق العاده ای برای من بود." 

بعد از آن خبرنگار از رونالدو پرسید:" ایا ناراحت می شوی که لیگ عربستان به عنوان لیگی کم بیننده تر مورد توجه قرار می گیرد؟ به طور مثال مسی اخیرا جایزه بست را برد در حالی که در کل سال در آمریکا بازی کرده بود که توسط فوتبالدوستان اروپایی دیده نمی شود." که کریستیانو در جواب گفت:" عادت کرده ام و می دانم که این سازمان ها چطور کار می کنند. راستش را بخواهید، مراسم اهدای جوایز بهترین های فیفا را ندیدم.  فکر می کنم که این جوایز در حال از دست دادن اعتبارشان هستند. باید کل فصل را بررسی کنیم. نمی گویم که مسی لیاقتش را نداشت یا هالند و امباپه لیاقتش را داشتند. اما صادقانه می گویم که به این جوایز باور ندارم. دلیلش این نیست که گلوب ساکر را برده ام اما ترجیح می دهم که عملکرد بازیکنان بر اساس آمار مورد بررسی قرار بگیرند و جوایز بر اساس آمار اهدا شوند."

4125