سکو فوفانا از النصر عربستان جدا می شود

سکو فوفانا از النصر عربستان جدا می شود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک ساحل عاجی النصر پس از ۶ ماه از این تیم جدا خواهد شد.

به‌ گزارش فوتبالی، با اعلام مدیر برنامه های سکو فوفانا هافبک ساحل عاجی باشگاه النصر عربستان این بازیکن در فصل نقل‌ و انتقالات زمستانی از النصر ریاض جدا خواهد شد. قرار است فوفانا که هم‌اکنون برای تیم ملی فوتبال ساحل عاج در جام ملت‌های آفریقا بازی می‌کند به صورت قرضی راهی یکی از تیم‌های الشباب یا الاتفاق شود. پیش از این اعلام شده بود تیم الاتفاق عربستان که مربیگری آن بر عهده استیون جرارد است برای انتقال قرضی سکو فوفانا با النصر به توافق رسید و تصمیم نهایی برعهده این بازیکن است.

سکو فوفانا هافبک ۲۸ ساله سابق لنس فرانسه در فصل نقل و انتقالات تابستانی به النصر عربستان پیوست. قرارداد این بازیکن با باشگاه عربستانی سه ساله و به مبلغ ۲۵ میلیون یورو به علاوه ۵ میلیون یورو پاداش اعلام شده بود. دو باشگاه میلان و پاری سن ژرمن هم در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب این بازیکن بودند اما این هافبک ملی پوش ساحل عاجی که هم اکنون در جام ملت های آفریقا حضور دارد تصمیم گرفت پیشنهاد جالب باشگاه عربستانی را بپذیرد و به جمع بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو ملحق شود.

این بازیکن در رقابت های جام ملت های آفریقا که میزبانی آن بر عهده ساحل عاج است در بازی های دور گروهی برای تیم ملی کشور خود گلزنی هم کرده است.

۱۰۰۹