بازیکن آرژانتینی و به رخ کشیدن قهرمانی‌اش در جام جهانی مقابل وینیسیوس

بازیکن آرژانتینی و به رخ کشیدن قهرمانی‌اش در جام جهانی مقابل وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری در یک بازی پر حاشیه، اتلتیکو مادرید موفق شد با نتیجه چهار بر دو رئال مادرید را شکست بدهد و راهی مرحله بعدی این بازی ها شود.

به گزارش فوتبالی ، یکی از صحنه های این بازی ها که بعدا در شبکه های اجتماعی وایرال شد و مورد توجه قرار گرفت، مربوط به جدال لفظی وینیسیوس جونیور و رودریگو دی پائول است. وینی جونیور به بازیکن آرژانتینی اتلتیکو مادرید فخر فروشی می کند و به او می گوید که من برای رئال مادرید بازی می کنم. در مقابل هم رودریگو دی پائول به وینی جونیور می گوید:" اما قهرمان جام جهانی شده ام اما تو نشده ای " و به این ترتیب دی پائول قهرمان شدنش در جام جهانی 2022 قطر به همراه تیم ملی آرژانتین را مقابل وینیسیوس جونیور به رخ می کشد.

وینیسیوس مقابل اتلتیکو مادرید عملکرد خوبی نداشت و عملکرد ضعیف او در این بازی انتقاد برانگیز شده است. همچنین می بینیم که وینیسیوس با بازیکنان اتلتیکو مادرید وارد جدال لفظی هم شده است و به نظر می رسد که این قضایا تمرکز او را در این بازی به هم زده است. وینیسیوس روی گل سومی که رئال مادرید از اتلتیکو مادرید خورد، با از دست دادن توپ مقصر بود.

1471