چرا نیمار از لیست بازیکنان الهلال خط خورد؟

چرا نیمار از لیست بازیکنان الهلال خط خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - در روز های اخیر نیمار جونیور، ستاره برزیلی حال حاضر الهلال عربستان از لیست بازیکنان الهلال در لیگ حرفه ای عربستان خط خورده است و این قضیه حاشیه ساز شده است.

به گزارش فوتبالی ، در ابتدا برخی از رسانه ها گفتند که باشگاه الهلال عربستان تصمیم گرفته است که قرارداد نیمار جونیور را فسخ کند و این بازیکن را تبدیل به یک بازیکن آزاد کند اما چنین مسئله ای نبوده است و این شایعه تکذیب شد. نیمار جونیور به علت مصدومت تقریبا کل این فصل را از دست داده است و همین قضیه موجب شده بود تا برخی فکر کنند که الهلال عربستان قرارداد نیمار را فسخ کرده است.

اما علت این که نیمار جونیور از لیست الهلال عربستان خط خورده بود، این بود که باشگاه الهلال عربستان به تازگی رنان لودی را خریداری کرده است. این مدافع کناری برزیلی خرید جدید الهلال عربستان است. الهلال برای این که بتواند نام او را در میان بازیکنان خود برای لیگ حرفه ای عربستان ثبت کند، نیمار جونیور را از لیست کنار گذاشت تا جا برای بازیکن برزیلی جدید الهلال عربستان باشد.

در حقیقت چون نیمار دیگر در این فصل بازی نخواهد کرد، نام او از لیست الهلال کنار رفته است تا جا برای رنان لودی باز شود و باید دید که فصل آینده برای نیمار به چه شکل پیش می رود.

1471