امیدواری آرتتا به بهبود زودهنگام رایس و گابریل پس از بازی با کریستال پالاس

امیدواری آرتتا به بهبود زودهنگام رایس و گابریل پس از بازی با کریستال پالاس

پایگاه خبری فوتبالی- میکل آرتتا آخرین وضعیت مصدومان این تیم پس از بازی با کریستال پالاس را تشریح کرد.

به گزارش فوتبالی ، پس از مصدومیت دکلان رایس و گابریل در جریان پیروزی ۵-۰ مقابل کریستال پالاس، میکل آرتتا امیدوار است اخبار خوبی در مورد این دو بازیکن دریافت کند. این در گل ابتدایی بازی همکاری کردند تا آرسنال را به گل برسانند. با این حال، هر دو در نیمه دوم تعویض شدند و رایس در حال خروج از زمین مصدوم دیده شد. آرتتا در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت ملی پوشان انگلیسی و برزیلی خود گفت که امیدوار است اتفاق جدی نیفتاده باشد.

آرتتا در این باره گفت: "دکلان رایس دردی در ناحیه همسترینگ خود احساس می کرد. بنابراین ما نمی خواستیم با نتیجه ۳-۰ در مورد او ریسک کنیم. گابریل اما فکر می کنم مشکل چندانی نداشته باشد. امیدوارم در مورد هردو هیچ چیز خیلی جدی نباشد."

علیرغم نگرانی ها، سرمربی توپچی ها خوشحال بود زیرا تیمش به لطف گل های گابریل و لئاندرو تروسارد، یک گل به خودی دین هندرسون و یک دبل از گابریل مارتینلی، در ورزشگاه امارات ۵-۰ برنده شد.

این مربی به TNT Sports گفت: "اتفاقات مثبتی که از ابتدا در بازی داشتیم عالی بود. در ۱۰ روز گذشته احساس بسیار خوبی در مورد تیم و نحوه تمرین آنها داشتم. آنها بازیکنان بزرگی هستند، ما تیم فوق العاده ای داریم و امروز آنها واقعاً برد را می خواستند و من می توانستم این را احساس کنم." 

پس از شکست در دو بازی قبلی خود در لیگ، این برد تیم لندنی را با دو امتیاز کمتر از لیورپول صدرنشین در رده سوم قرار می دهد. تیم آرتتا در تاریخ ۳۰ ژانویه زمانی که در لیگ با ناتینگهام فارست دیدار می کند.

۱۰۰۹