تعلیق موقت بازی میلان به دلیل توهین نژادپرستانه به مانیان

تعلیق موقت بازی میلان به دلیل توهین نژادپرستانه به مانیان

پایگاه خبری فوتبالی- بازی اودینزه با میلان به دلیل توهین نژادپرستانه علیه مایک مانیان دروازه‌بان روسونری به حالت تعلیق درآمد.

به گزارش فوتبالی، بازی دو تیم اودینزه و میلان دقایقی به دلیل شعارهای نژادپرستانه علیه مانیان متوقف شد. مانیان در ابتدا به داور اطلاع داد و سپس به دلیل شدت گرفتن توهین ها زمین بازی را کاملا ترک کرد اما بعد از چند دقیقه مجددا تصمیم گرفت که به بازی ادامه بدهد.
شعارهای نژادپرستانه در سال های اخیر بار دیگر لیگ های فوتبال اروپا را فرا گرفت و مثل همیشه سری آ ایتالیا میزبان صحنه‌ های زشت شعارهای نژادپرستانه بود. آن هم علیه ستاره های رنگین پوست حاضر در این لیگ که انتقادات زیادی را هم به همراه داشته است.

بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال ایتالیا از مسئولان فوتبال این کشور خواسته اند تا فدراسیون فوتبال ایتالیا، تیم های متخلف را به شدت مجازات کند. نژادپرستی یکی از مهم ترین چالش های پیش رو فدراسیون فوتبال ایتالیا در سال های اخیر بوده است. این پدیده در ایتالیا همان قدر شایع است که در برخی از کشورهای شرق اروپا اتفاق می افتد.

چندی پیش باشگاه میلان به شدت مخالف استفاده از پوستر میمون‌ برای کارزار مبارزه با نژادپرستی در سری‌ آ فوتبال ایتالیا شده بود. در پوسترهای نه به نژادپرستی در سری‌ آ، سه میمون با صورت‌های رنگی نقش شده که در ساختمان مرکزی سری‌ آ فوتبال ایتالیا در میلان به نمایش گذاشته شدند که انتقادات زیادی را در پی داشت.

۱۰۰۹