مسی و دی‌ماریا به دنبال حضور در المپیک ۲۰۲۴!

مسی و دی‌ماریا به دنبال حضور در المپیک ۲۰۲۴!

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی و آنخل دی ماریا شاید در المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازی کنند.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی و آنخل دی ماریا طبق گزارش های منتشر شده قصد دارند در المپیک ۲۰۲۴ همراه با تیم ملی المپیک آرژانتین حضور پیدا کنند البته این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که شرایط لازم را داشته باشند. این دو بازیکن آرژانتینی به ترتیب در تابستان آتی ۳۷ و ۳۶ ساله خواهند بود و مربیگری تیم المپیک آرژانتین هم بر عهده خاویر ماسکرانو همبازی سابق این دو تر تیم ملی آرژانتین است.

رادیو دی اسپورت که رسانه‌ای آرژانتینی است خبر داده که مسی و همچنین آنخل دی ماریا به فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرده‌اند که اگر تیم ملی آرژانتین بتواند سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس را به کسب کند، این دو بازیکن تمایل دارند که در این رقابت‌ها به میدان بروند. حضور مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین اتفاق بسیار جالبی برای ماسکرانو به شمار می‎‌رود اما نکته اینجاست که با توجه به برگزاری المپیک در اواسط فصل لیگ MLS شاید باشگاه اینترمیامی اجازه حضور مسی را در این رقابت ها ندهد.

البته مسی پیش از این مدال طلای المپیک را در کارنامه خود دارد و یکی از قهرمانی‌ها و افتخاراتی که او موفق به کسب آن شده مربوط به قهرمانی با تیم ملی  المپیک آرژانتین در سال ۲۰۰۸ و به میزبانی شهر پکن است و حالا شاید بعد از ۱۶ سال این اتفاق تکرار شود.

۱۰۰۹