مانچینی: هیچ بحرانی در اردوی عربستان وجود ندارد

مانچینی: هیچ بحرانی در اردوی عربستان وجود ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی عربستان سعودی گفت: امیدوارم به قهرمانی درجام ملتها برسم اما این کار و تمرکز بیشتری می‌طلبد.

به گزارش فوتبالی، عربستان امیدوار است پس از شکست عمان، جلوی قرقیزستان به دومین پیروزی خود دست یابد تا راهی مرحله یک شانزدهم نهایی شود. 

روبرتو مانچینی در نشست خبری پیش از دیدار با قرقیزستان گفت: هیچ مسابقه آسانی در تورنمنت وجود ندارد، همه مسابقات مهم هستند و ما به دنبال پیروزی هستیم تا بتوانیم به دور بعد صعود کنیم.

وی ادامه داد: چه کسی فکرش را می کرد عراق ژاپن را شکست دهد، این گواه بر این است که هر احتمالی در این تورنمنت وجود دارد، بنابراین باید بازی عمان را فراموش کنیم و روی بازی قرقیزستان تمرکز کنیم.

سرمربی عربستان تصریح کرد: امیدوارم به جام برسم اما این کار و تمرکز بیشتری می‌طلبد و تمام توان خود را برای رسیدن به هدفمان انجام می‌دهیم.

مانچینی در بخش پایانی صحبتهایش، به یک نکته مهم اشاره کرد: فضای اردو بسیار مثبت است و هیچ بحرانی وجود ندارد و بازیکنان خوشحال هستند و امیدواریم این جو مثبت ادامه داشته باشد. دیگر نمی‌خواهم در این زمینه صحبت کنم و این پرونده بسته شده است.

2636