عکس؛ خوشحالی عراقی‌ها پس از اینکه ژاپن را شکست دادند

عکس؛ خوشحالی عراقی‌ها پس از اینکه ژاپن را شکست دادند

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در رقابت های جام ملت های آسیا یک شگفتی رقم خورد و تیم ملی عراق موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ملی ژاپن را شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی ، در گروه D رقابت های جام ملت های آسیا، تیم ملی عراق و تیم ملی ژاپن به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم ملی عراق موفق شد با نتیجه دو بر یک تیم ملی ژاپن را شکست بدهد. اکنون عراقی ها با 6 امتیاز صدرنشین گروه خود هستند و ژاپن با سه امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفته است.

بازیکنان تیم ملی عراق پس از پیروزی مقابل ژاپن، شروع به جشن گرفتن کردند و این پیروزی را با هواداران خود سهیم شدند. تیم ملی عراق با این پیروزی صعود خود به دور حذفی رقابت های جام ملت های آسیا را قطعی کرد و جشن گرفتن آن ها هم به همین دلیل بود.

البته تیم ملی ژاپن تبدیل به یکی از تیم های بزرگ دنیای فوتبال شده است. آن ها در یازده بازی اخیر، یازده پیروزی را تجربه کرده بودند و بالاخره مقابل عراق شکست خوردند. فراموش نکنیم که ژاپن در جام جهانی 2022 قطر موفق شد تیم ملی آلمان و تیم ملی اسپانیا را شکست بدهد.

هر دو گل تیم ملی عراق را مقابل تیم ملی ژاپن، ایمن حسین به ثمر رساند و واتارو اندو هم تک گل تیم ملی ژاپن را وارد دروازه عراقی ها کرد.

1471