عکس؛ وقتی ژابی آلونسو و فرناندو تورس در لیورپول هم‌تیمی بودند

عکس؛ وقتی ژابی آلونسو و فرناندو تورس در لیورپول هم‌تیمی بودند

پایگاه خبری فوتبالی - ژابی آلونسو و فرناندو تورس در حال حاضر در دنیای فوتبال در عرصه مربیگری فعالیت می کنند و البته تفاوت زیادی میان این دو نفر وجود دارد.

به گزارش فوتبالی ، ژابی آلونسو در حال حاضر سرمربی تیم بایرلورکوزن است. تیم او در رقابت های بوندسلیگای آلمان صدرنشین رقابت ها است و هرگز شکستی را در این فصل از رقابت ها تجربه نکرده است. این در حالی است که فرناندو تورس سرمربی تیم زیر نوزده ساله های اتلتیکو مادرید است و سطحی که او در آن مربیگری می کند با سطحی که ژابی آلونسو در آن مربیگری می کند اصلا قابل مقایسه نیست و ژابی آلونسو پس از دوران بازیگری بسیار موفق تر فرناندو تورس بوده است.

ژابی آلونسو بین سال های 2004 تا 2009 بازیکن لیورپول بوده است. آلونسو پس از آن به رئال مادرید پیوسته است. فرناندو تورس بین سال های 2007 تا 2011 بازیکن لیورپول بوده است. در این مقطع، ژابی آلونسو و فرناندو تورس در لیورپول با هم هم‌تیمی بوده اند. البته به طور کلی تورس و آلونسو اختلافاتی هم داشته اند. فرناندو تورس یک اتلتیکویی است اما ژابی آلونسو یک رئالی است. همچنین ژابی آلونسو در لیگ برتر انگلیس برای تیم دیگری به جز لیورپول بازی نکرد اما فرناندو تورس در لیگ برتر انگلیس برای چلسی هم بازی کرد.

1471