مهاجم پورتوریکویی به رئال مادرید پیوست

مهاجم پورتوریکویی به رئال مادرید پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران آکادمی رئال مادرید به دنبال خرید در خط حمله برای تیم رزروها یا همان کاستیا بودند که گزینه ایده آلشان را پیدا کردند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید برای خرید ژرمی ده لئون وینگر راست 19 ساله باشگاه کاستیون به توافق رسید. این بازیکن تا پایان فصل با تیمش قرارداد داشت و حالا تصمیم گرفت که تا پایان فصل به کاستیا ملحق شود. 

این مهاجم پورتوریکویی بدین ترتیب فوتبالش را در اکادمی رئال مادرید ادامه خواهد داد و به کاستیا با هدایت رائول گونزالس ملحق خواهد شد. کاستیا سالهاست که در لیگ دسته سه اسپانیا فعالیت می کند و در سالهای اخیر تلاش های این تیم برای صعود به لیگ دسته دو، نتیجه ای در بر نداشته است.

از سویی پیتر فدریکو مهاجم اهل دومینیکن قرار است که از آکادمی رئال مادرید جدا شود که پیشنهادهای مختلفی را از تیم های لالیگایی دریافت کرده و والنسیا محتمل ترین مقصد او به شمار می رود. 

ده لئون بدین ترتیب به دومین پورتوریکویی تاریخ رئال مادرید تبدیل خواهد شد. نفر قبلی اوردونیز بود که در فصل 27-1926 در رئال مادرید بازی می کرد و حالا پس از حدود یک قرن، یکی دیگر از هموطنان او به رئال مادرید می آید. ده لئون در صورت درخشش در کاستیا شانس حضور در تیم بزرگسالان رئال مادرید را خواهد داشت.

4125