عکس؛ هوادارانی که برای دیدن مسی از درخت بالا رفتند

عکس؛ هوادارانی که برای دیدن مسی از درخت بالا رفتند

پایگاه خبری فوتبالی - بامداد امروز (شنبه 30 دی ماه) از ساعت 4:30 در یک بازی دوستانه اینتر میامی و ال سالوادور به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی ، لیونل مسی به همراه هم‌تیمی های خود در اینتر میامی راهی کشور ال سالوادور شد تا این بازی دوستانه را برگزار کند. در کشور ال سالوادور استقبال ویژه ای از لیونل مسی به عمل آمد و کاملا مشخص است که مسی در این کشور محبوبیت ویژه ای دارد. این محبوبیت در حدی است که برخی از ال سالوادوری ها برای دیدن لیونل مسی از درخت بالا رفتند. همچنین آن ها اطراف اتوبوس اینتر میامی که لیونل مسی در آن حضور داشت، جمع شدند تا بتوانند با آن عکس بگیرند.

در بازی اینتر میامی مقابل ال سالوادور، لیونل مسی با نظر تاتا مارتینو، یک نیمه بازی کرد. مسی در نیمه اول درون میدان حاضر بود و حرکاتی تماشایی انجام داد اما موفق به گلزنی نشد و همانطور که گفته شد این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

اینتر میامی در ادامه بازی های دوستانه خود یک بازی دوستانه هم با النصر عربستان دارد که به نظر می رسد جذاب ترین بازی دوستانه اینتر میامی پیش از شروع فصل جدید همین بازی دوستانه باشد.

1471