وقتی دی بروینه از لیگ برتر انگلیس به تیم آلمانی پیوست

وقتی دی بروینه از لیگ برتر انگلیس به تیم آلمانی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - ده سال پیش در چنین روزی بود که کوین دی بروینه، هافبک بلژیکی از باشگاه چلسی جدا شد و راهی تیم ولفسبورگ در فوتبال آلمان شد و به این ترتیب دوران حرفه ای او به شکل دیگری رقم خورد.

به گزارش فوتبالی ، کوین دی بروینه بین سال های 2012 تا 2014 میلادی بازیکن چلسی بود اما او در آن سال ها هرگز نتوانست خودش را نشان بدهد و همین قضیه موجب شد تا باشگاه چلسی اقدام به فروش او کند. در نهایت در سال 2014 میلادی کوین دی بروینه با رقم 18 میلیون پوند راهی ولفسبورگ شد. این ستاره بلژیکی در ولفسبورگ خوش درخشید و همین قضیه موجب شد تا استعدادیاب های منچسترسیتی او را زیر نظر بگیرند و در نهایت در سال 2015 میلادی کوین دی بروینه به منچستر سیتی پیوست. این بازیکن هنوز هم در جمع سیتیزن ها حضور دارد و عملکرد بسیار خوبی در این باشگاه دارد. دی بروینه اکنون 32 سال سن دارد و یکی از کلیدی ترین بازیکنان منچستر سیتی است و پپ گواردیولا به او اعتقاد ویژه ای دارد.

کوین دی بروینه در این فصل مشکل مصدومیت داشت و از میادین به دور بود اما او به تازگی دوباره توانسته است به جمع سیتیزن ها برگردد و باید دید که عملکردش در نیم فصل دوم به چه شکل خواهد بود.

1471