پست اینستاگرامی واران قوانین منچستریونایتد را زیر پا گذاشت؟

پست اینستاگرامی واران قوانین منچستریونایتد را زیر پا گذاشت؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که رافائل واران مدافع فرانسوی منچستر یونایتد در تعطیلات خود قوانینی که باشگاه منچستریونایتد دارد را زیر پا گذاشته است.

به گزارش فوتبالی ، در این روز ها بازیکنان شاغل در لیگ برتر انگلیس در تعطیلات ژانویه هستند. بازی بعدی منچستر یونایتد قرار است که هشتم بهمن ماه در دور چهارم رقابت های جام حذفی انگلیس برگزار شود.

رافائل واران مدافع سی ساله شیاطین سرخ در این روز ها به پیست اسکی رفته است و تصویر آن را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرده است. اریک تن هاگ بازیکنان خود را از رفتن به پیست اسکی در تعطیلات زمستانی منع کرده است چرا که این کار ممکن است موجب مصدومیت آن ها شود. فراموش نکنیم که مانوئل نویر دروازه بان بایرن مونیخ قبلا به خاطر رفتن به پیست اسکی دچار مصدومیت شده بود.

اکنون رافائل واران در بازگشت به منچستریونایتد ممکن است مورد تنبیه قرار بگیرد چرا که رفتن به پیست اسکی ممنوع بوده است اما او چنین کاری را انجام داده است.

این قضیه فقط برای باشگاه منچستر یونایتد نیست و خیلی از سرمربی ها در باشگاه های دیگر هم بازیکنان خود را از رفتن به پیست اسکی در زمستان منع کرده اند.

1471