خبرهای کوتاه از فوتبال کشورهای عربی

خبرهای کوتاه از فوتبال کشورهای عربی

پایگاه خبری فوتبالی– در روزهای داغ و هیجان انگیز مسابقات فوتبال جام ملتهای آسیا و جام ملتهای آفریقا، خبرهای حاشیه ای و نقل و انتقالاتی فوتبال در کشورهای عربی هم بسیار زیاد است.

به گزارش فوتبالی، در روزهایی که مسابقات باشگاهی در بسیاری از کشورهای عربی تعطیل است، باشگاههای گوناگون برنامه های تدارکاتی زمستانی خود را با جدیت دنبال پی کنند.

 

● به نوشته روزنامه «الرياضية » چاپ عربستان، باشگاه الهلال به دنبال تمدید قرارداد با 'علی البلیهی" مدافع ملی پوش خود برای یک سال دیگر است. قرارداد کنونی البلیهی درپایان فصل جاری به انتها می رسد.

 

● تیم امید عراق در اردوی آماده سازی خود در شهر ابوظبی امارات در دیداری دوستانه برابر امید کره جنوبی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.

 

● شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» بریتانیا مدعی شده است "آنتونی مارسیال" بازیکن تیم منچستریونایتد پیشنهاد یکی از باشگاههای عربستانی را برای پیوستن در انتهای فصل را رد کرده است.

 

● تیم ملی فوتبال جوانان اردن اردوی تدارکاتی خود را در ترکیه از روز پنج شنبه شروع خواهد کرد. اردن در این اردو با تیم های ملی جوانان ترکیه و عراق دو بازی دوستانه انجام خواهد داد.

 

● تیم الخلیج عربستان اردوی تدارکاتی خود را به مدت ۱۸ روز در شهر ابوظبی امارات آغاز کرده است. تیم الخلیج در این اردو ۴ بازی دوستانه با تیم های شباب الاهلی امارات، الرائد عربستان ، الشارجه امارات و الفیحا عربستان انجام خواهد داد.

 

 ● "کریستین ویری" مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال ایتالیا در گفت و گو با روزنامه عربستانی «الرياضية » مدعی شد "روبرتو مانچینی" برای موفقیت در تیم ملی عربستان به زمان و اعتماد بازیکنان جوان نیاز دارد.

 

 ● به نوشته روزنامه فرانسوی «اکیپ» باشگاه الهلال عربستان به دنبال جذب "لوکاس دینی" مدافع تیم آستون ویلا و "رافائل گوئریرو" بازیکن تیم بایرن مونیخ است.

 

● اردوی تیم امید امارات به منظور شرکت در مرحله نهایی مسابقات امیدهای آسیا در قطر، در شهر دبی امارات آغاز شده است. امارات در این مسابقات در گروه ۲ با تیم های ژاپن، کره جنوبی و چین همگروه است.

 

۱۹۷۹