پس از نه به پرسپولیس؛ وضعیت برانکو در عمان، همچنان مبهم است!

پس از نه به پرسپولیس؛ وضعیت برانکو در عمان، همچنان مبهم است!

پایگاه خبری فوتبالی– تیم ملی فوتبال عمان درحالی با بیم و امید مسابقات جام ملتهای آسیا حضور دارد که وضعیت آینده سرمربی این تیم هم نامشخص است.

به گزارش فوتبالی، شکست یک بر صفر برابر قرقیزستان در مسابقات انتخابی جام جهانی، نگرانی های زیادی را بین فوتبال دوستان این کشور بوجود آورده بود اما با اینحال فدراسیون این کشور درخصوص این نتیجه و آینده سرمربیگری این تیم تا امروز راهبرد سکوت را پیشه کرده است. در بازی عمان مقابل عربستان، شاگردان برانکو فاصله ای تا برد نداشتند اما در عرض چند دقیقه ورق برای عمان برگشت و آنها دو بر یک بازی را باختند.

سرمربی کروات تیم ملی عمان پیش از این توانسته بود این تیم را به بازی فینال جام خلیج فارس برساند و نمایش خوبی هم در مسابقات جام ملتهای عرب داشت اما عملکردش در رقابت‌های آسیای مرکزی چنگی به دل نزده است.

با اینحال به نظر می رسد محک اصلی برای "برانکو ایوانکوویچ" مسابقات جام ملتهای آسیا و به ویژه عملکرد این تیم در مرحله حذفی باشد. اما پس از نه او به پرسپولیس، رسانه های عمانی همچنان درباره آینده برانکو، گمانه زنی می کنند و عقیده دارند او پس از جام ملتها ممکن است جای دیگری را زیرسر داشته باشد! در هر حال وضعیت برانکو با عمان همچنان مبهم و نامشخص است.

 

۲۰ سال قبل "برانکو ایوانکوویچ" با تیم ملی ایران مقام سوم جام ملتهای آسیا را کسب کرد و بسیار علاقه‌مند است که یک موفقیت دیگر را هم در پرونده مربیگری خود در قاره آسیا به ثبت برساند.

۱۹۷۹