پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی پاری سن ژرمن به امباپه

پیشنهاد ۴۰۰ میلیون یورویی پاری سن ژرمن به امباپه

پایگاه خبری فوتبالی- پیشنهاد پاری سن ژرمن به کیلیان ام باپه قرارداد چهار ساله به ارزش ۴۰۰ میلیون یورو خواهد بود

به گزارش فوتبالی ، آینده کیلیان امباپه هنوز مشخص نیست و هیچکس جز خود او و البته نزدیکانش نمی‌دانند که این ستاره فرانسوی قراردادش را با پاری سن ژرمن تمدید می‌کند یا به رئال مادرید می‌رود. مدیران پاری سن ژرمن پیشنهاد نجومی و سرسام‌ آوری را به کاپیتان تیم خود پیشنهاد داده‌اند تا او را ترغیب به ماندن در پاریس کنند. همان طور که پیش از این اعلام شده بود این پیشنهاد بسیار بالا و هنگفت است و گفته می شود که رقم پیشنهاد قراردادی چهار ساله به ارزش ۴۰۰ میلیون یورو خواهد بود.

کیلین امباپه چندی پیش درباره آینده خود در باشگاه پاری سن گفت: "بسیاری از بازیکنان بزرگی که تاریخ فوتبال را رقم زدند تابستان گذشته قاره اروپا رو ترک کردند و فوتبال وارد دوران جدیدی خواهد شد. این بخشی از چرخه این ورزش فوتبال است و در مقطعی من هم باید پاریس ا ترک کنم و من نگران این تغییرات نیستم. من فقط به ادامه کار خود و دنبال کردن مسیر حرفه ای خودم فکر میکنم."

در این مورد گفته شده که باشگاه پاریس سن ژرمن نسبت به تمدید قرارداد کیلیان امباپه بدبین است و باشگاه فرانسوی در حال طرح ریزی برنامه دیگری برای خرید جانشین او است به همین دلیل از این بازیکن خواسته تا به پیشنهاد ارائه شده سریعا پاسخ دهد.

۱۰۰۹