دستاورد انصاری‌فرد از بازی با هنگ‌کنگ/ گذر از آندو در تعداد بازی ملی

دستاورد انصاری‌فرد از بازی با هنگ‌کنگ/ گذر از آندو در تعداد بازی ملی

پایگاه خبری فوتبالی - کریم انصاری‌فرد با حضور تعویضی در بازی ایران برابر هنگ‌کنگ به هفتمین بازیکن ایران با بیشترین تعداد بازی ملی تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، بازی ایران و هنگ‌کنگ در دومین بازی مرحله گروهی اگر چه با یک گل به سود یوزها تمام شد ولی نوع بازی تیم ملی جوری نبود که انتظار آن را داشته باشیم و حتی تصاویر بازی از امیر قلعه‌نویی نشان از حرص و جوش سرمربی ایران دارد.

قلعه‌نویی که برای ایجاد تغییر در روند بازی شاگردانش دست به چند تغییر زده بود، در یکی از تعویض‌ها کریم انصاری‌فرد مهاجم گلزن ایران در بازی گذشته را وارد میدان کرد.

کریم، با صرف حضور خود موفق به رسیدن به رکورد آندرانیک تیموریان دستیار کنونی تیم ملی شد و به تنهایی رتبه هفتم را در تعداد بیشترین بازی ملی به عنوان بازیکن را از آن خود کرد.

انصاری‌فرد در ۱۰۱ دیدار گذشته خود برای یوزها ۳۰ گل به ثمر رسانده بود و با این مسابقه ۱۰۲ بازی برای تیم ملی انجام داد تا از رکورد ۱۰۱ بازی تیموریان بگذرد. هدف بعدی کریم رسیدن به ۱۱۰ بازی مهدی مهدوی‌کیا خواهد بود که بعید است به آن برسد چرا که احتمال دارد این آخرین تورنمنت مهاجم باسابقه اردبیلی باشد و حتی در صورت صعود ایران به فینال هم انصاری‌فرد به این رکورد نخواهد رسید.

1997