فرزاد آشوبی: بدون برانکو هم به خوبی ادامه می‌دهیم/ پرسپولیس پتانسیل قهرمانی دارد

فرزاد آشوبی: بدون برانکو هم به خوبی ادامه می‌دهیم/ پرسپولیس پتانسیل قهرمانی دارد

پایگاه خبری فوتبالی – بازیکن سابق پرسپولیس به نیامدن برانکو به این تیم، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که پرسپولیسی‌ها امیدوار به بازگشت برانکو به تهران بودند، سرمربی تیم ملی عمان اعلام کرد که در این مقطع امکان همکاری مجدد با قرمزها را ندارد تا رضا درویش و همکارانش به دنبال یک گزینه جدید برای جانشینی یحیی گل‌محمدی باشند.

فرزاد آشوبی بازیکن سابق پرسپولیس درباره این موضوع به خبرنگار فوتبالی می‌گوید:" به هرحال برانکو تصمیم گرفته در این مقطع و شرایط به پرسپولیس نیاید. اصلا چیز عجیبی نیست و بدون حضور ایشان هم ما میتوانیم به خوبی ادامه دهیم."

از او پرسیدیم سرمربی آینده پرسپولیس، باید داخلی باشد یا خارجی. پاسخ آشوبی را بخوانید:" نظر دادن در مورد اینکه سرمربی داخلی بهتر است یا خارجی خیلی سخت است. ایده من این است که سرمربی در سطح کیفی بالا باشد. پرسپولیس سالها با گل‌محمدی در بالاترین کیفیت قرار داشته و حالا هم نیاز به یک مربی باکیفیت دارد."

آشوبی که امیدوار است هر چه زودتر تکلیف سرمربی جدید پرسپولیس مشخص شود، درباره نیازهای پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی، چنین نظری دارد:" باید ببینیم خروجی‌های تیم به چه شکلی است. ضمن اینکه بازیکنان مصدوم داریم که فصل را از دست دادند. دست کم دو بازیکن در خط میانی و دو بازیکن دیگر در پست مهاجم می‌خواهیم. اگر در خط دفاع هم تغییرات و خروجی داشته باشیم در این پست هم بازیکن لازم داریم.

هافبک اسبق قرمزها که مثل همه مصاحبه‌هایش، روی آرامش داشتن پرسپولیس تاکید زیادی دارد، با امیدواری درباره قهرمانی این تیم در لیگ صحبت کرده است:" به قهرمانی پرسپولیس حداکثر اطمینان را دارم. با توجه به پتانسیل بالای پرسپولیس و فاصله کم با صدر جدول به قهرمانی این فصل امید زیادی دارم. البته این را هم بگویم باید در بحث فنی نیازهای تیم، بازیکن و مربی تامین شود."

6768