دو باری که ژاوی در بارسلونا فاتح سه گانه شد

دو باری که ژاوی در بارسلونا فاتح سه گانه شد

پایگاه خبری فوتبالی - در این روز ها اوضاع بارسلونا با هدایت ژاوی هرناندز چندان خوب پیش نمی رود اما نباید فراموش کرد که ژاوی هرناندز در زمانی که بازیکن بارسلونا بود، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال شناخته می شد و یک هافبک بی نظیر بود.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در این فصل کار سختی دارد و در شرایطی قرار گرفته که ممکن است فصل را بدون جام به پایان برساند. ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا خطر اخراج شدن را بیخ گوش خود احساس می کند. دوران مربیگری او در بارسلونا اصلا شبیه به دوران بازیگری او در جمع آبی و اناری ها خوب پیش نرفت.

ژاوی هرناندز در فصل 2008/09 به همراه بارسلونا موفق به فتح سه گانه شد. البته این تنها سه گانه ژاوی در بارسلونا نبود چرا که او در جمع آبی و اناری پوشان در فصل 2014/15 هم موفق شد هر سه جام پایان فصل را به دست بیاورد. فصل 2014/15 آخرین فصل حضور ژاوی در بارسلونا به عنوان بازیکن بود و او در آن فصل فاتح سه گانه شد.

ژاوی به عنوان سرمربی بارسلونا در فصل قبل فاتح لالیگا شد اما در این فصل اصلا اوضاع برایش خوب پیش نرفته است و انتقاد های زیادی را تحمل می کند. عملکرد ضعیف او به عنوان سرمربی بارسلونا باعث شده تا محبوبیتی که در دوران بازیگری به دست آورده بود، تحت الشعاع قرار بگیرد.

1471