الهلال قرارداد نیمار را فسخ نکرده است

الهلال قرارداد نیمار را فسخ نکرده است

پایگاه خبری فوتبالی - در برخی از رسانه های شایعات و حرف و حدیث های منتشر شده است که باشگاه الهلال عربستان اقدام به فسخ کردن قرارداد نیمار جونیور کرده است و به این ترتیب این ستاره برزیلی را از ترکیب خود کنار گذاشته است اما چنین شایعاتی صحت ندارد.

به گزارش فوتبالی ، نیمار جونیور در تابستان قبلی بود که تصمیم گرفت به دوران حضورش در پاری سن ژرمن پایان بدهد و به این ترتیب راهی الهلال عربستان شد. نیمار جونیور در الهلال بدشانسی آورد و با مصدومیت و پاره شدن رباط صلیبی مواجه شد. همین قضیه موجب شد تا نیمار جونیور این فصل را از دست بدهد.

اکنون که در ماه ژانویه هستیم و پنجره نقل و انتقالات زمستانی باز است، شایعات و حرف و حدیث ها پیرامون بازیکنان مختلف زیاد است. یکی از این بازیکن ها نیمار است که در مورد او گفته شده که الهلال عربستان قراردادش را فسخ کرده است.

اما فابریزیو رومانو به این قضیه واکنش نشان داد و گفت که این اخبار به طور کامل فیک و غیر واقعی است و نیمار جونیور همچنان بازیکن الهلال عربستان است و باشگاه عربستانی می خواهد تا زمان بهبودی نیمار جونیور برای او صبر کند و پس از آن از این بازیکن برزیلی در ترکیب خود استفاده کند.

1471