جامانده‌های سپاهانی تیم‌ ملی در تمرین‌ مورایس (عکس)

جامانده‌های سپاهانی تیم‌ ملی در تمرین‌ مورایس (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - دو بازیکن سپاهان که در اکثر اردوهای تیم ملی دعوت می‌شدند، در جام ملت‌های آسیا حضور ندارند.

به گزارش فوتبالی، سپاهان با پنج نماینده در تیم ملی، باشگاهی است که بیشترین نماینده را بین نفرات منتخب امیر قلعه‌نویی دارد ولی با این حال باز هم چند سپاهانی هستند که در اردوهای ملی‌پوشان پیش از جام ملت‌ها حضور داشتند ولی برای اعزام به قطر در لیست نهایی قرار نگرفتند.

مهم‌ترین این نفرات محمد دانشگر مدافع طلایی‌پوشان است. بازیکنی که به نظر می‌رسید جزو مدافعان مرکزی منتخب برای جام ملت‌ها باشد ولی در لیست نهایی جای خود را به سامان فلاح مدافع جوان گل‌گهر داد که چندان در اردوهای آخر دعوت نمی‌شد.

دیگر بازیکن تیم اصفهانی که شاید انتظار می‌رفت وی به عنوان جوان‌ترین بازیکن راهی جام ملت‌ها شود، محمدجواد حسین‌نژاد بود. پدیده این فصل فوتبال ایران که توسط ژوزه مورایس به بازی گرفته شد و نظرات بسیاری را جلب کرد ولی با افت در چند بازی آخر لیگ برتر پیش از اتمام نیم فصل، تیم ملی را هم از دست داد تا در حال حاضر در تمرینات تیم باشگاهی خود حاضر باشد.

محمد قربانی هم از سپاهانی‌هایی بود که در یک اردو در جمع ملی‌پوشان حضور داشت و شاید افت سپاهان در چند بازی آخر لیگ یکی از اصلی‌ترین دلایل عدم دعوت دو ستاره اصفهانی‌ها یعنی دانشگر و‌ حسین‌نژاد شد تا آن‌ها به جای آماده شدن برای بازی با هنگ‌کنگ، در تمرینات ژوزه مورایس در اصفهان حضور داشته باشند.

۱۹۹۷