جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس قطعی شد؟

جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس قطعی شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد با پاسخ منفی برانکو ایوانکوویچ به پیشنهاد مجدد باشگاه پرسپولیس، جدایی سیدجلال حسینی از این تیم قطعی شده باشد.

به گزارش فوتبالی، پیش از این نوشته بودیم؛ با وجود جدایی یحیی گل محمدی از پرسپولیس، اوسمار ویه را ادامه تمرینات این تیم را زیر نظر گرفت درحالی که سیدجلال حسینی دیگر دستیار سرمربی مستعفی قرمزها تصمیم دیگری گرفت.

سیدجلال حسینی با این باشگاه قرارداد دارد، اعلام کرده که تحت هیچ شرایطی با سرمربی ایرانی بعد از یحیی گل محمدی کار نخواهد کرد و تنها در صورتی به‌کار در پرسپولیس ادامه خواهد داد که برانکو به این تیم بیاید.

سیدجلال حسینی که پیش از این به عنوان بازیکن کار با برانکو را تجربه کرده بود، شرط ماندنش در کادر فنی پرسپولیس را بازگشت این مربی کروات اعلام کرد.

ظاهرا یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس که رابطه خوبی با سیدجلال حسینی دارد به او توصیه کرده بود تا زمان انتخاب سرمربی جدید در تمرینات شرکت نکند!

گویا همین فرد هم مدعی شده بود کار برانکو با پرسپولیس تمام شده و این مربی کروات حتما به ایران خواهد آمد. برهمین اساس هم سیدجلال حسینی ضمن تعریف و تمجید از سرمربی سابق خودش عنوان کرد که فقط حاضر است به عنوان دستیار برانکو به کارش در این تیم ادامه دهد غافل از آن که...

شنیدیم پیش از سفر رضا درویش به قطر به اطلاع سیدجلال حسینی می رسانند که به احتمال زیاد، برانکو باز هم به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ منفی خواهد داد. برهمین اساس وکیل سیدجلال حسینی به دفتر باشگاه رفت که مذاکره ای با مدیران باشگاه انجام دهد اما...

وکیل سیدجلال حسینی به دفتر باشگاه رفت  تا مذاکراتی درباره مشکلاتی که به وجود آمده صورت دهد. بلافاصله عنوان شد در صورتی که این مذاکرات روند مثبتی داشته باشد سیدجلال در پرسپولیس ماندگار خواهد شد اما اگر روند مذاکرات خوب پیش نرود احتمال جدایی سیدجلال حسینی از پرسپولیس بیشتر از ماندنش خواهد بود.

در همین ارتباط گفته شد سیدجلال حسینی از برخی از مسائل به وجود آمده ناراحت است و به همین خاطر اعلام کرده بود تنها در صورتی در پرسپولیس می ماند که برانکو ایوانکوویچ سرمربی این تیم شود.

وکیل سیدجلال هم که  به باشگاه رفته بود در دیدار با حسین بادامکی معاون ورزشی پرسپولیس به نتیجه خاصی نرسید!

حالا با منتفی شدن بازگشت برانکو به پرسپولیس، سیدجلال حسینی با وضعیت عجیبی روبرو شده است. از یک طرف تمرینات تیمش را به رغم داشتن قرارداد از دست داده و غیبت کرده است و از طرف دیگر برانکو هم به ایران نیامده است.

فراموش هم نکنید سرمربی بعدی چه ایرانی باشد و چه خارجی در جریان شرط سیدجلال حسینی برای کار کردن فقط زیر نظر برانکو قرار خواهد گرفت. همچنین با غیبت بی دلیل در تمرینات، سیدجلال حمایت باشگاه و رضا درویش را نیز تا حدودی از دست داده و به قول معروف از اینجا رانده و از آنجا مانده شده است. البته امید می رود باشگاه پرسپولیس به سیدجلال حسینی پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر فواتبال ایران به عنوان یک سرمایه نگاه کرده و زمینه بازگشت او به تیم را فراهم کند.

۹۹۸۹