وایرال شدن چهره ژاوی و لاپورتا پس از گل یونیونیستاس سالامانکا

وایرال شدن چهره ژاوی و لاپورتا پس از گل یونیونیستاس سالامانکا

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته بارسلونا و تیم یونیونیستاس سالامانکا در مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی اسپانیا یا همان کوپا دل ری به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و راهی دور بعدی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی تیم یونیونیستاس سالامانکا که یک تیم از دسته سوم رقابت های فوتبال اسپانیا است، توانست گل اول بازی را به ثمر برساند که این قضیه در نوع خود عجیب و غیر منتظره بود. خوان لاپورتا ریاست فعلی بارسلونا در ورزشگاه خانگی تیم یونیونیستاس سالامانکا حاضر بود و این بازی را از نزدیک می دید. دوربین های تلویزیونی پس از این که بارسا گل اول را دریافت کرد، چهره خوان لاپورتا را نشان دادند و کاملا مشخص بود که لاپورتا از وضعیت فعلی ناراضی است.

از سوی دیگر ژاوی هرناندز هم پس از گل یونیونیستاس سالامانکا بسیار ناراحت بود و عصبانیت در چهره اش مشخص بود. تیم ژاوی در این فصل از رقابت ها به طور کلی عملکرد خوبی نداشته است و سرمربی اسپانیایی بارسا به شدت تحت فشار است و باید دید که می تواند تا پایان فصل سرمربی بارسا بماند یا این که اخراج خواهد شد.

گل تیم یونیونیستاس سالامانکا در دقیقه 31 توسط آلوارو گومز به ثمر رسید.

1470