آرنولد مقابل چلسی یا آرسنال به میادین بازمی‌گردد

آرنولد مقابل چلسی یا آرسنال به میادین بازمی‌گردد

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع مصدوم لیورپول به زودی به تمرینات این تیم باز خواهد گشت.

به گزارش فوتبالی، ترنت الکساندر آرنولد مدافع موفق لیورپول در فصل جاری لیگ برتر انگلیس چندی پیش با مصدومیت از ترکیب تیم قرمزپوش بندر مرسی ساید دور شد. پیش از این سه هفته زمانی بود که برای بازگشت ترنت الکساندر آرنولد از مصدومیت تخمین زده میشد و هدف برای بازگشت این بازیکن بازی مقابل چلسی در آنفیلد در اواخر ژانویه تعیین شده بود. البته اگر آرنولد برای بازی با چلسی آماده نباشد و این زمان توسط کادر پزشکی تیم تایید نشود او برای خود را برای حضور در ورزشگاه امارات و بازی لیگ برتر انگلیس مقابل آرسنال آماده خواهد بود.

طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه لیورپول مصدومیت آرنولد جزئی بوده و در شرایط سختی که پیش بینی شده بود قرار نداشت. لیورپول قرار است با ترنت الکساندر آرنولد و ویرجیل فن دایک دو بازیکن کلیدی خود برای تمدید قرارداد مذاکره کند و انتظار می رود قرارداد کاپیتان های اول و دوم این تیم به زودی تمدید شود. این بازیکن در این فصل رقابت های لیگ برتر انگلیس ۹ پاس گل برای هم تیمی های خود در لیورپول ارسال کرده و پایین تر از داروین نونیز دومین بازیکن از حیث تعداد پاس گل در بین قرمزپوشان است.

بازگشت آرنولد با توجه به غیبت صلاح و اندو به دلیل حضور در جام ملت های آفریقا و آسیا می تواند خبر خوبی باشد تا یورگن کلوپ با دست پرتری ترکیب تیم خود را انتخاب کند.

۱۰۰۹