بایرن مونیخ رقیب بارسلونا در راه جذب برگوال

بایرن مونیخ رقیب بارسلونا در راه جذب برگوال

  1. پایگاه خبری فوتبالی- بایرن مونیخ به جمع مشتریان لوکاس برگوال ستاره ۱۷ ساله سوئدی اضافه شد.

    به گزارش فوتبالی ، مطابق خبر نشریه بیلد آلمان باشگاه بایرن مونیخ در ماه‌های اخیر در حال بررسی وضعیت لوکاس برگوال پدیده ۱۷ ساله و هافبک باشگاه دیورگاردن سوئد می‌باشد. بارسلونا هم پیش از این یکی از مشتریان اصلی جذب این بازیکن بود. فرانکفورت دیگر تیم آلمانی نیز برای جذب برگوال برنامه‌ی مشخص تعریف کرده و آماده ارائه‌ی پیشنهادی ۹ میلیون یورویی برای او است اما هنوز توافقی در کار نیست.

    چندی پیش اولین پیشنهاد رسمی بارسلونا برای جذب لوکاس برگوال ارسال شد. این بازیکن ۱۷ ساله متولد فوریه ۲۰۰۶ است و با قد ۱۸۷ سانتی متر از بازیکنان بلند قامت در پست هافبک مرکزی له شمار می رود. برگوال سابقه یک بازی برای تیم ملی جوانان سوئد را در کارنامه دارد و ارزش ۵ میلیون یورویی برای او در سایت ترانسفرمارکت به ثبت رسیده است. برگوال سابقه انجام ۲۹ بازی برای تیم بزرگسالان دیورگاردن سوئد را در کارنامه خود دارد و قابلیت بالایی در بازیسازی دارد. پیشنهاد بارسلونا شامل مبلغ ۴ مليون يورو به علاوه پاداش و درصدی از فروش بعدی این هافبک میانی خواهد بود هرچند باشگاه سوئدی خواهان دریافت ۱۰ میلیون یورو برای این هافبک جوان شده است.

    یوونتوس و اینتر دو تیم ایتالیایی نیز از مشتریان بالقوه این بازیکن به شمار می روند و شاید در همین فصل نقل و انتقالات ژانویه برای جذب او پیشنهادات خود را ارائه دهند.

    ۱۰۰۹