گزارش ویژه/ زرنگی باورنکردنی برانکو؛ فقط می‌خواست مالیاتش پرداخت شود!

گزارش ویژه/ زرنگی باورنکردنی برانکو؛ فقط می‌خواست مالیاتش پرداخت شود!

پایگاه خبری فوتبالی– بالاخره دیروز تکلیف برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیس با رد پیشنهاد همکاری توسط این مربی روشن شد.

به گزارش فوتبالی، دیروز ظهر و پس از پایان جلسه رضا درویش با برانکو ایوانکوویچ در دوحه، سایت باشگاه پرسپولیس در خبری اعلام کرد که این مربی قصد بازگشت به تهران و همکاری مجدد با پرسپولیس را ندارد.

این خبر باعث بهت و حیرت طرفداران پرسپولیس شد. چرا که آنها فکر می‌کردند با حل شدن مشکل مالیاتی تقریبا یک میلیون دلاری! برانکو این مربی دیگر بهانه‌ای برای برنگشتن به تهران ندارد و پس از پایان کار عمان در جام ملت‌ها سرمربی پرسپولیس خواهد شد.

چیزی که پرسپولیسی‌ها را بیشتر امیدوار کرده بود خوشحالی و رضایت این سرمربی از مساله پرداخت مالیات و دریافت مفاصا حساب بود. مالیاتی که رقمش بین ۸۵۰ هزار دلار تا یک میلیون  دلار بود. حتی رضا چلنگر دوست و مترجم برانکو هم از این که رضا درویش ظرف مدت کوتاهی این مشکل را حل کرد بسیار متعجب شده بود!

با این همه برانکو بی‌اعتنا به احساسات هواداران پرسپولیس، پیشنهاد مدیران این باشگاه را رد و هواداران پرسپولیس را ناامید کرد. حالا این سوال برای هواداران پرسپولیس پیش آمده است که برانکو اگر نمی‌خواست به ایران بیاید چرا این قدر روی پرداخت مالیات و مفاصا حساب خودش اصرار داشت؟

البته گفته می‌شود مشکل مالیات قرارداد برانکو با پرسپولیس، برای فعالیت‌های او در کرواسی مشکلاتی ایجاد کرده بود. اما این هم شاید دلیلی برای اصرار برانکو نباشد. چون مالیات او 4 سال پرداخت نشده بود و این مشکل از 4 سال پیش وجود داشت. اما او به محض دریافت پیشنهاد پرسپولیس خواستار حل مشکل مالیاتی‌اش شد.

در این باره شایعاتی وجود دارد. او گفته در این برهه نمی‌تواند در ایران کار کند که احتمالا درست است. اما اصرار او برای پرداخت مالیاتش توسط باشگاه پرسپولیس می‌تواند نشان دهنده احتمال بازگشت او به ایران باشد. البته برخی خبرنگاران مدعی شده‌اند او اگر به ایران برگردد به نیت و هدف باشگاه پرسپولیس نیست. بلکه ممکن است به یک نیمکت دیگری فکر کند! نیمکتی که شاید نیمکت یک تیم باشگاهی نباشد...

گزارش از مهدی شریفی/ پایگاه خبری فوتبالی

1359