جلسه سه نفره قلعه‌نویی و دستیارانش برای ترسیم نقشه موفقیت در آسیا (عکس)

جلسه سه نفره قلعه‌نویی و دستیارانش برای ترسیم نقشه موفقیت در آسیا (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- در حاشیه تمرین امروز تیم ملی، مربیان و کادر فنی تیم مشغول برنامه‌ریزی برای ادامه مسیر در جام ملت‌ها بودند.

به گزارش فوتبالی، آخرین تمرین تیم ملی ایران پیش از بازی با هنگ‌کنگ از ساعت 18:00 امروز برگزار شد.

ملی‌پوشان در جریان تمرین از روحیه بالایی برخوردار بودند و لحظاتی سرشار از شوخی و خنده در تمرین امروز رقم خورد که نشان داد جو صمیمی و دوستانه‌ای بر فضای تیم ملی حاکم است.

در حالی که بازیکنان سرگرم تمرین و مرور کارهای تاکتیکی بودند، امیر قلعه‌نویی به همراه دو دستیار دیگرش -یعنی سعید الهویی و آنتونیو مانیکونه- در کنار زمین ایستاده بودند و مشغول برنامه‌ریزی و ترسیم مسیر موفقیت تیم ملی در جام ملت‌های 2023 بودند.

مانیکونه که 7-8 ماه قبل به کادرفنی تیم ملی اضافه شد، در این مدت حسابی اعتماد قلعه‌نویی را به خود جلب کرده و کارشناسان اعتقاد دارند عملکرد خوب ایران در فاز هجومی تا حد زیادی مدیون حضور این مربی ایتالیایی است که سابقه مربیگری در تیم‌های بزرگی مثل لاتزیو و تیم ملی سوئیس را هم در کارنامه دارد.

سعید الهویی هم این روزها بیشتر سرگرم آنالیز حریفان ایران در مسیر جام ملت‌هاست و قلعه‌نویی این مسئولیت مهم را به او واگذار کرده است.

هواداران تیم ملی این روزها علاوه بر بازیکنان، چشم امید خود را به عملکرد کادر فنی دوخته‌اند و امیدوارند با آنالیز صحیح و برنامه‌ریزی دقیق، نتایج بزرگی برای ایران در جام ملت‌های 2023 رقم بخورد.

7474