سرمربی سوریه: با وجود باخت شانس خود را از دست ندادیم

سرمربی سوریه: با وجود باخت شانس خود را از دست ندادیم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی سوریه با وجود شکست 0-1 مقابل استرالیا در هفته دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا از عملکرد تیم خود رضایت کامل داشت.

به گزارش فوتبالی، هکتور کوپر در نشست خبری پس از بازی استرالیا گفت: ما تلاش فوق العاده ای انجام دادیم. بازیکنان هر کاری که می توانستند انجام دهند انجام دادند و من نمی توانستم چیزی بزرگتر از بازیکنان بخواهم، اما این یک باخت غم انگیز است.

وی افزود: ما مهاجمانی مانند پابلو صباغ و ابراهیم حصار داریم که تلاش زیادی کردند و تنها چیزی که باقی ماند آخرین گام برای زدن گل بود.

کوپر ادامه داد: از تلاش بازیکنان در طول بازی تشکر می کنم و تلاش می کنیم در دیدار بعدی مقابل هند نهایت تلاش خود را انجام دهیم و امید خود را برای صعود به دور بعد حفظ کرده ایم. تیم ملی سوریه 7 بازیکن جدید در ترکیب دارد و آنها به زمان بیشتری نیاز دارند اما من به آنها و توانایی آنها برای صعود اعتماد دارم.

سرمربی سوریه در پایان خاطرنشان کرد: در مجموع امیدوارم در بازی بعدی بتوانیم موقعیت های گلزنی بیشتری ایجاد کنیم و بتوانیم به دروازه حریف برسیم و این مسئله‌ای است که باید نگران وقوع آن باشیم. من تأیید می کنم که به بازیکنان و عناصری که در حال حاضر در همه پست ها بدون استثنا هستند اعتماد زیادی دارم.

2636