لیگ برتر بسکتبال| تغییر سرمربی کاله مانع صدرنشینی شهرداری گرگان نشد

لیگ برتر بسکتبال| تغییر سرمربی کاله مانع صدرنشینی شهرداری گرگان نشد

پایگاه خبری فوتبالی- هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال امروز پنجشنبه در حالی برگزار شد که در دربی شمال، تغییر سرمربی هم مانع صدرنشینی تیم شهرداری گرگان نشد.

به گزارش فوتبالی، تیم بسکتبال شهرداری گرگان پنجشنبه شب در سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل، مهمان کاله بود که توانست این مسابقه را با پیروزی پشت‌ سر بگذارد.

گرگانی‌ها که در مسابقه دور رفت در زمین خود با نتیجه ۹۲ به ۸۵ مغلوب کاله شده بودند،‌ برای جبران آن شکست و ادامه صدرنشینی به آمل سفر کردند و توانستند در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر با حساب ۸۸ بر ۸۴ به پیروزی برسند.

مدیران ارشد باشگاه کاله آمل که روز سه‌شنبه گذشته با علی آرزمندی سرمربی اسبق این تیم بعد از ۱۴ هفته رقابت‌های این فصل لیگ برتر قطع همکاری کرده بودند، تلاش داشتند با انتخاب محمدرضا نوری به عنوان سرمربی جدید تیم، پیروزی دور رفت را تکرار و سه باخت متوالی اخیر خود را جبران کنند.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان دارنده عنوان قهرمانی سه دوره اخیر و متوالی لیگ برتر باشگاه‌های کشور و صدرنشین فعلی این فصل از این مسابقات، اکنون با ۱۴ برد، یک باخت و مجموع ۲۹ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد.

این تیم در رقابت‌های هفته شانزدهم، دوشنبه هفته آینده دوم بهمن ماه در سالن امام خمینی (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان، میزبان مهرام شهر قدسی خواهد بود که ضمن در اختیار داشتن محمد جمشیدی و سجاد پذیرفته بازیکنان سابق شهرداری گرگان، اقدام به جذب پری پتی بازیکن محبوب و پنج فصل متوالی گرگانی‌ها هم کرده‌اند.

همچنین براساس اخبار رسیده، مدیران باشگاه مهرام با توجه به کسب نکردن نتایج مورد انتظار بنا دارند تا با فرزاد کوهیان سرمربی این تیم قطع همکاری کنند.

مسابقه رفت این ۲ تیم، ۲۹ آبان با نتیجه ۸۴ بر ۸۱ به سود گرگانی‌ها در سالن شهر قدس به پایان رسیده بود.

7474