واکنش وکیل بنزما به شایعه انتقال به چلسی، آرسنال و لیون

واکنش وکیل بنزما به شایعه انتقال به چلسی، آرسنال و لیون

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما در الاتحاد فصل خوبی را نداشته است آن هم در حالی که تا سال 2026 با تیم عربستانی قرارداد دارد.

به گزارش فوتبالی، مطبوعات انگلیسی نام مهاجم 36 ساله فرانسوی را پیرامون چلسی و آرسینال مطرح کرده اند و برخی نیز اعتقاد دارند که این بازیکن باید به باشگاه دوران نوجوانی خود یعنی المپیک لیون ملحق شود. 

حالا هوگس ویگیر وکیل کریم بنزما در گفتگویی در مورد شکایت کریم از ژرالد دارمیان وزیر کشور فرانسه صحبت کرد و البته در مورد آینده فوتبالی این مهاجم نیز صحبت هایی داشت. وی اظهار داشت :" کریم در زندگی ورزشی خود فراز و نشیب هایی داشته است و شاید شرایطش در الاتحاد تا کنون موفق نبوده است. او با مصدومیت نیز مواجه شد. چند روز به مرخصی رفت و از تیمش دور بود. می خواست که در جزایر موریس استراحت کند و بعد از ان به عربستان برگشت. در حال حاضر می بینیم که او از خاکستر خود احیا شده و برخاسته است. اگر به یاد داشته باشید، وقتی به رئال مادرید ملحق شد، زیاد بازی نمی کرد اما بعد از آن به بازیکنی بی جایگزین تبدیل شد. او هم لحظات خوب و بد خود را دارد، همه ورزشکاران این شرایط را تجربه می کنند.  وقتی در چنین سطح بالایی هستی و بعد از ان زمانی می رسد که نتایج چندان خوبی کسب نمی کنی، بلافاصله برخی می گویند که به پایان فوتبالت رسیده ای. باید بگویم که شخصا خیلی خوشحال می شوم اگر کریم به لیون برگرد... اما فعلا چیزی در این باره به من نگفته است. "

وکیل بنزما در مورد شکایت این بازیکن از وزیر کشور فرانسه که این مهاجم را به گروه اخوان المسلمین مرتبط کرده بود هم صحبت کرد و گفت که موکلش از این اتهامات به شدت آسیب دیده است. وی افزود:" بنزما هیچ مشکلی با فرانسه ندارد. وقتی در مورد این کشور صحبت می کند، از جایی صحبت می کند که همه چیز به او داده است. والدینش می توانند یک زندگی مجلل را در عربستان داشته باشند اما همچنان در فرانسه زندگی می کنند. کریم عاشق فرانسه است."

4125