دلیل غیبت عجیب مهاجم منچستریونایتد در تمرینات

دلیل غیبت عجیب مهاجم منچستریونایتد در تمرینات

پایگاه خبری فوتبالی - پیوند میان آنتونی مارسیال و منچستریونایتد هرگز خوب پیش نرفت و این انتقال برای هیچ کدام از طرفین نتیجه ای در بر نداشت و حالا به نظر می رسد که این بازیکن در اولدترافورد به پایان مسیر خود رسیده است.

به گزارش فونبالی، یونایتد در سال 2015 برای خرید مارسیال مبلغ 60 میلیون یورو به موناکو پرداخت و برخی این بازیکن را با اسطوره اش رونالدو نازاریو مقایسه می کردند. مهاجم 28 ساله از 9 دسامبر در یونایتد بازی نکرده که آخرین حضورش به شکست یونایتد مقابل بورنموث با نتیجه سه بر صفر در اولدترافورد برمی گردد.

دیلی میل گزارش داده است که مارسیال مصدوم نیست اما به علت عدم آمادگی بدنی از تمرینات یونایتد خارج شده است! در واقع اریک تن هاگ به مارسیال دستور داده است که اختصاصی تمرین کند تا شرایط بدنی خود را بهبود ببخشد. مارسیال بیش از یک ماه است که در تمرینات گروهی یونایتد شرکت نکرده است. این بازیکن 28 ساله دچار مصدومیت نیست اما به نظر می رسد که پس از بیماری ماه گذشته خود هنوز به شرایط ایده ال بدنی نرسیده است. 

برای بازیکنان یونایتد طبیعی است که پس از مصدومیت یا بیماری هایشان مدتی اختصاصی تمرین کنند اما بازگتش مارسیال خیلی بیشتر از حد انتظار طول کشیده و برخی تصور می کنند که تن هاگ عمدا این بازیکن را از ترکیبش کنار گذاشته است. مارسیال فقط در هفت تا از 19 بازی خود در این فصل، فیکس بوده که دو گل  زده و یک پاس گل داده است. 

تیم تاک نیز گزارش داده است که یونایتد امیدی به فروش مارسیال در این زمستان ندارد و در تابستان با اتمام قراردادش، درها را به روی جدایی او باز خواهند کرد.

4125