اظهار نظر جالب سرمربی ویتنام/ تروسیه: دوست ندارم با ایران بازی کنم

اظهار نظر جالب سرمربی ویتنام/ تروسیه: دوست ندارم با ایران بازی کنم

پایگاه خبری فوتبالی-  فیلیپ تروسیه که زمانی به عنوان یکی از کاندیداهای حضور روی نیمکت تیم ملی ایران معرفی می‌شد علاقه‌ای به رویارویی با شاگردان امیر قلعه‌نویی ندارد.

به گزارش فوتبالی، فیلیپ تروسیه مربی نام‌آشنایی است که در این دوره جام ملت‌های آسیا با ویتنام نه‌چندان مقتدر حضور دارد. با این حال نام تروسیه روی هر نیمکتی می‌تواند آن را به تیم مهمی تبدیل کند. ویتنام در اولین قدم مقابل قدرت اول آسیا یعنی ژاپن که تیم سابق تروسیه هم بود باخت اما نشان داد که تیم مهمی است. زدن 2 گل به سامورایی‌ها کاری است که از هر تیمی برنمی‌آید. 

تروسیه همه تیم‌های آسیایی را بررسی کرده و قطعا نظرات جالبی هم در مورد ایران دارد. 

او گفته است:" اصلا دوست ندارم در جام ملت‌های آسیا مقابل ایران بازی کنم! من تیم شما رو دوست دارم و کشورتان را دوست دارم و فرصت‌های زیادی هم برای حضور در کشور شما نداشتم اما نشد و امیدوارم که این اتفاق حتما در آینده بیفتد. از جام‌جهانی گذشته تا الان فکر می‌کنم ایران نباخته است. ما می‌توانیم ایران و ژاپن را با هم مقایسه کنیم. با توجه به نمایش اخیر دو تیم و البته با توجه به بعضی از بازی‌های مقدماتی دوستانه ایران در حال حاضر توانایی و اعتماد به نفس بالایی دارد. در حال حاضر برای ما خوب نیست که بخواهیم با ایران بازی کنیم و امیدوارم این اتفاق نیفتد."

4326