راه حل جالب دورتموند برای افزایش روحیه سانچو

راه حل جالب دورتموند برای افزایش روحیه سانچو

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه دورتموند از هر روشی برای برگرداندن روحیه از دست رفته جیدون سانچو استفاده می کند.

به گزارش فوتبالی ، بازگشت قرضی جیدون سانچو به بوروسیا دورتموند برای ادامه فصل، آخرین سکانس از یک انتقال اشتباه ۷۳ میلیون پوندی منچستریونایتد و راه‌حلی موقت برای حل اختلاف بین او و اریک تن‌ هاگ، سرمربی شیاطین سرخ بود که در اوایل سپتامبر عمومی و هرگز حل نشد. این بازگشت به دو طرف‌ اجازه می‌دهد تا قراردادی پرهزینه که برخلاف انتظارشان به نتیجه نرسید را تا حدودی جبران کنند.

حالا باشگاه آلمانی به دنبال روش هایی است که ستاره سابق خود را دوباره احیا کند. در جدیدترین تصمیم از این به بعد قرار است در رختکن دورتموند موسیقی رپ مورد علاقه جیدون سانچو پخش شود زیرا بازیکن با شنیدن این موزیک ها انرژی خاصی می گیرد. این موضوع در دوره اول حضور سانچو در دورتموند اثبات شده بود و او با شنیدن این موسیقی قبل از بازی عملکردی عالی در زمین بر جای می گذاشت. باشگاه دورتموند در حال حاضر هر تلاشی را خواهد کرد تا سانچو به دوران اوج خود بازگردد و خود این بازیکن هم انگیزه بسیار بالایی دارد زیرا می خواهد در ترکیب تیم ملی انگلیس در یورو ۲۰۲۴ به میدان برود.

سانچو در اولین حضور خود در ترکیب دورتموند یک پاس گل به نام خود در پیروزی ۳-۰ زنبورها ثبت کرد تا همه هوادارن این تیم آلمانی به بازگشت دوباره هافبک خوش تکنیک خود امیدوار باشند.

۱۰۰۹