پیام کلوپ به دین‌محمدی؛ دلم برایت تنگ شده سیروس!

پیام کلوپ به دین‌محمدی؛ دلم برایت تنگ شده سیروس!

پایگاه خبری فوتبالی – پای سرمربی سرشناس لیورپول به ویژه برنامه جام ملتهای آسیا باز شد.

به گزارش فوتبالی، برنامه «جام آسیا 2023» که ویژه برنامه شبکه ورزش با سوژه مسابقات جام ملت‌های آسیا است هر روز از این شبکه پخش می‌شود. مهدی توتونچی و جواد خیابانی مجریان ثابت این برنامه هستن و خداداد عزیزی به عنوان کارشناس اصلی در اغلب برنامه‌ها حضور دارد.

این برنامه امروز هم پخش شد. مهمان برنامه امروز سیروس دین‌محمدی پیشکسوت باشگاه استقلال و تیم ملی ایران است که سابقه بازی در باشگاه ماینتس آلمان را دارد.

او در دوران بازی در ماینتس با یورگن کلوپ همبازی بود و چند بار قبلا گفته بود که با سرمربی لیورپول رابطه دوستانه‌ای دارد. کلوپ پس از خداحافظی از فوتبال وارد عرصه مربیگری شد و آنقدر در این کار پیشرفت کرد که از نیمکت ماینتس به نیمکت بروسیا دورتموند و پس از آن به نیمکت لیورپول رسید.

امروز که دین‌محمدی مهمان برنامه جام آسیا 2023 بود شیطنت مجریان برنامه گل کرد و از او خواستند با کلوپ تماس تلفنی بگیرد. سیروس البته مشخصا میل چندانی به این کار نداشت و نگران این بود که کلوپ جواب تماسش را ندهد.

اما با اصرار مجریان و شیطنت خداداد شماره کلوپ را گرفت. چند ثانیه که گذشت سیروس پرسید: «خب اگر برداشت چی بگم؟ بگم سلام داداش؟» این وضعیت یکی دو دقیقه ادامه داشت اما کلوپ از آن طرف خط جواب نداد.

خیابانی از دین‌محمدی پرسید وقتی با کلوپ تماس می‌گیرد درباره چه چیزهایی صحبت می‌کند؟ سیروس در جواب گفت که مهدی پاشازاده چند بار با کلوپ حرف زده است اما درباره فوت سرژیک تیموریان چیزی به کلوپ نگفته‌اند و او از درگذشت سرژیک خبر ندارد.

سیروس درباره ویژگی‌های کلوپ در دوران بازی گفت: «کلوپ در پست دفاع راست بازی می‌کرد اما خیلی هم عصبانی بود! در بازی جام حذفی با هرتابرلین یک تکل خشن زد و اخراج شد. البته ما آن بازی را بردیم. فکر کنم چون کلوپ اخراج شد بازی را بردیم. تیم‌مان بعد از اخراج او شکل گرفت

دین‌محمدی گفت: «یورگن از همان زمان هم آدم ویژه‌ای بود. در کلاس‌های تئوری که می‌نشستیم ردیف جلو می‌نشست. همیشه هم با سرمربی تیم بحث می‌کرد.» بعد از این صحبت‌ها و پخش یک آیتم اتفاق جالبی افتاد.

ظاهرا در فاصله پخش آیتم، کلوپ چند بار با شماره سیروس تماس گرفته بود! البته کلوپ شماره سیروس را نداشت و به شماره او پیام داده بود که شما چه کسی هستید. بعد هم که سیروس آشنایی داده بود، کلوپ او را شناخته بود و نوشته بود که دلش برای سیروس تنگ شده است!

خیابانی هم که مشخصا از این اتفاق خوشحال شده بود از کلوپ به خاطر معرفت، افتادگی و خوش‌اخلاقی‌اش تعریف کرد.

1359