تمرین سپاهان با حضور مازادها؛ هنوز توافق نکرده‌اند؟

تمرین سپاهان با حضور مازادها؛ هنوز توافق نکرده‌اند؟

پایگاه خبری فوتبالی – اولین تمرین سپاهان برای نیم‌فصل دوم امروز برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، تمرینات آماده‌سازی تیم سپاهان برای حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر از امروز در ورزشگاه فردوس اصفهان آغاز شد. ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان که روز یکشنبه و پس از گذراندن تعطیلات به ایران برگشته بود تمرین امروز را زیر نظر گرفت.

در این تمرین همه بازیکنان سپاهان حضور داشتند به جز بازیکنان ملی‌پوش این تیم. پیام نیازمند، رامین رضائیان، آریا یوسفی، رضا اسدی و شهریار مغانلو بازیکنانی هستند که هم‌اینک در اردوی تیم ملی در دوحه هستند.

اما نکته جالب درباره این تمرین حضور کاوه رضایی، هادی محمدی و سیاوش یزدانی بود. باشگاه سپاهان حتی قبل از بازی آخر این تیم در نیم‌فصل مقابل شمس آذر قزوین به صورت غیر رسمی نام رضایی، محمدی و پهلوان را در لیست مازاد قرار داده بود.

این باشگاه با مازاد اعلام کردن این 3 نفر توانست مجوز حضور پیام نیازمند، رضا شکاری و رضا اسدی در بازی با شمس آذر را بگیرد. حتی مدیران این باشگاه هم بعدتر در چند مصاحبه اعلام کردند که رضایی، پهلوان و محمدی در لیست فروش هستند و باشگاه قصد دارد قرارداد آنها را با توافق خودشان فسخ کند.

در این بین پهلوان چند روز پیش به صورت رسمی از سپاهان جدا شد و به فولاد پیوست. اما رضایی و محمدی امروز در اولین تمرین سپاهان حاضر بودند و این می‌تواند به این معنی باشد که باشگاه هنوز با آنها برای قطع همکاری به توافق نرسیده است.

نکته دیگر هم درباره سیاوش یزدانی است. یزدانی هم امروز در شرایطی در تمرین حاضر بود که گفته می‌شد نام او به همراه عیسی آل کثیر در لیست مازاد قرار گرفته است.

حالا باید دید کار توافق با این نفرات برای جدایی به کجا خواهد کشید. سپاهان برای این که از سقف بودجه عبور نکند باید این نفرات را از لیست کنار بگذارد. اما فعلا این اتفاق نیفتاده است و به جز آل کثیر و پهلوان بقیه در تمرینات سپاهان حضور دارند

1359