لحظه به لحظه از دوحه/ ملی‌پوشان در قطر پاساژگردی کردند

لحظه به لحظه از دوحه/ ملی‌پوشان در قطر پاساژگردی کردند

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکنان تیم ملی روز گذشته به پاساژهای خرید در شهر دوحه سری زدند تا حال و هوایی عوض کرده باشند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی در اولین مسابقه خود در جام ملت‌های آسیا2023 توانست به پیروزی پرگلی در برابر فلسطین دست پیدا کند تا با خیالی آسوده خودش را آماده جدال با هنگ‌کنگ کند.

هنگ‌کنگی که در اولین مسابقه خود سه بر یک مغلوب امارات شد. شاگردان امیر قلعه‌نویی که از فردای پیروزی در برابر فلسطین تمرینات آماده‌سازی‌شان را برای حضور مقتدرانه در دومین بازی خود در این دوره از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آغاز کردند روز گذشته به پاساژهای نزدیک هتل تیم ملی در دوحه سری زدند تا حال و هوای خودشان را در کشور قطر عوض کنند. اتفاقی که باعث بهتر شدن روحیه بازیکنان هم شده است. البته هتل و کمپ تیم ملی در دوحه همان هتل و کمپ جام جهانی است و امیرقلعه نویی هم تصمیم درستی گرفت که به ملی پوشان اجازه داد هتل را ترک کنند.

تیم ملی فوتبال ایران، روز جمعه و از ساعت 21 باید در ورزشگاه خلیفه که اتفاقا از آن خاطره خوشی ندارند ( تیم ملی فوتبال ایران، در جریان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، شش بر دو از انگلیس شکست خورد) به مصاف هنگ‌کنگ بروند و برای حفظ صدر جدول گروه با توجه برد احتمالی امارات در برابر فلسطین نیاز مبرم به برتری پرگل دارند.

9098