روزی که کونته از علاقه به مربیگری در رم گفت!

روزی که کونته از علاقه به مربیگری در رم گفت!

پایگاه خبری فوتبالی- آنتونیو کونته سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا و اینتر و یوونتوس زمانی از علاقه برای هدایت رم‌ صحبت کرده بود.

به گزارش فوتبالی، سرمربی موفق ایتالیایی که سابقه قهرمانی با یوونتوس و چلسی در سری آ ایتالیا و لیگ برتر انگلیس را در کارنامه خود دارد در سال ۲۰۱۹ از علاقه خود برای تجربه هدایت باشگاه رم صحبت کرده بود. رم بعد از برکناری ژوزه مورینیو از پست سرمربیگری این تیم دانیله دروسی را به عنوان سرمربی خود انتخاب کرد. آنتونیو کونته در مورد شرایط هدایت کونته در سال ۲۰۱۹ گفته بود: "در ورزشگاه المپیکو رم شما می توانید شور و اشتیاق هوادارانی را که فوتبال را با لذت خاصی زندگی می کنند، احساس کنید. آنها برای رم تمام احساسات خود را از خرج می کنند و تمام شور و هیجان خود را در ورزشگاه نشان می دهند و به نوعی آنها با تیم رم زندگی می کنند."

کونته در ادامه گفته بود: "من در طول دو سال حضورم در تیم ملی با حضور در ورزشگاه المپیکو رم عاشق این تیم شدم. امروز شرایط حضور من در این تیم مهیا نیست اما فکر می کنم یک روز، دیر یا زود مربی رم خواهم شد."

کونته پس از تجربه نه چندان موفق در تیم تاتنهام هنوز در باشگاه جدیدی فعالیت خود را آغاز نکرده اما مطبوعات ایتالیایی از علاقه احتمالی باشگاه میلان در صورت اخراج پیولی به این مربی صحبت کرده اند.

۱۰۰۹