جوان اروگوئه‌ای خواهان جدایی از جمع شیاطین سرخ

جوان اروگوئه‌ای خواهان جدایی از جمع شیاطین سرخ

پایگاه خبری فوتبالی- فاکوندو پلیستری، وینگر اروگوئه‌ای شیاطین سرخ خواهان جدایی از جمع قرمزهای شهر منچستر است و این موضوع را به مدیران و کادر فنی نیز اعلام کرده است.
به گزارش فوتبالی، مدیران منچستریونایتد در نقل و انتقالات زمستانی، تمرکز خود را بر روی خروج بازیکنانی گذاشتند که از نظرشان کارآیی چندانی ندارند و تنها لیست تیم را پر کرده‌اند.
آن‌ها تا به اینجای نقل و انتقالات نشان دادند که هدف اصلی‌شان همین است و چند بازیکن در همین پنجره نقل و انتقالاتی از منچستریونایتد جدا شدند. سرشناس‌ترین خروجی منچستری‌ها در این ماه، جیدون سانچو بود که به دورتموند بازگشت، بلکه بتواند خاطرات خوشش در فوتبال آلمان را تکرار کند.
هانیبال مجبری، ملی‌پوش تونسی، به صورت قرضی به تیم لالیگا سویا پیوست و باشگاه اسپانیایی گزینه خرید دائمی این هافبک را در پایان فصل با مبلغ 17.2 میلیون پوند در اختیار دارد.
دونی ون دبیک نیز در ابتدای ماه به اینتراخت فرانکفورت منتقل شد. در همان روزها، سرخیو رگیلون پس از یک دوره موقت و قرضی در منچستریونایتد، به باشگاه اصلی‌اش یعنی تاتنهام بازگشت.
با ارزیابی وضعیت، به نظر می‌رسد سران من‌یونایتد تمام قصد دارند تا به ترمیم تیم آسیب‌دیده‌ی خود در این پنجره ادامه دهند، و اکنون یکی از ستاره‌های نوظهور آن‌ها اکنون تمایل خود را برای ترک باشگاه نشان داده است.
فاکوندو پلیستری در نیم‌فصل نخست در منچستریونایتد در حاشیه بوده و دقایق زیادی برای بازی به دست نیاورد. رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده‌اند که پلیستری با انتقال به گرانادا موافقت کرده و می‌خواهد یک بار دیگر به لالیگا بازگردد. او پیش از این در دپورتیوو آلاوس توپ زده بود.
الکساندر مدینا، سرمربی اروگوئه‌ای و هم‌وطن پلیستری، مشتاق به خدمت گرفتن این بازیکن 22 ساله است. هنوز مشخص نیست که این بازیکن قرضی جدا می‌شود یا به صورت دائمی، و باید منتظر ماند و دید آینده‌ی این وینگر جوان چگونه رقم خواهد خورد.
1428