انقلاب آلکاراز در نساجی با فرصت مناسب ساخت و ساز

انقلاب آلکاراز در نساجی با فرصت مناسب ساخت و ساز

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس آلکاراز با اختیار تام در حال ایجاد تیمی است که مد نظرش است.

به گزارش فوتبالی، فصل برای نساجی آسیایی به هیچ وجه خوب پیش نرفته و این تیم قائمشهری در حال حاضر و پس از اتمام نیم فصل اول مسابقات در رده پانزدهم جدول رده‌بندی جای گرفته تا یکی از تیم‌های فانوس به دست لیگ برتر باشد.

نتایج ضعیفی که باعث کنار رفتن سید مهدی رحمتی از سکان هدایت مازندرانی‌ها هم شد تا لوکاس آلکاراز اسپانیایی جانشین وی شود؛ سرمربی‌ای که در دو بازی خود با نساجی شکست خورده و حالا فرصت کافی برای ساختن تیم مد نظر خود در تعطیلات پنجره زمستانی را داراست.

در همین راستا نساجی یکی از پرخبرترین تیم‌ها در بحث نقل و انتقالات هم بوده و این تیم با برخی بازیکنان که چهره‌های شناخته شده‌ای هم بین آن‌ها وجود دارد قطع همکاری کرده است. رشید مظاهری، سیداحمد موسوی، علا عباس، محمدرضا مهدی‌زاده و علی داوران پنج بازیکنی هستند که طبق نظر سرمربی جدید با آن‌ها قطع همکاری صورت گرفته است.

در مقابل تیم قائمشهری چندان بازیکن زیادی هنوز به خدمت نگرفته و به جز سعید آقایی، هنوز بازیکی را جذب نکرده و البته محمدرضا آزادی ستاره نساجی در نیم فصل اول هم به شدت خواهان جدایی است که هنوز با درخواست این بازیکن موافقت نشده است. نکته اصلی در نقل و انتقالات مازنی‌ها این است که طبق اعلام رسمی باشگاه نساجی همه آمد و رفت‌ها با نظر مستقیم و اختیار تام آلکاراز در حال انجام است.

آلکاراز که این روزها با لبخند در تمرینات تیم جدیدش هم دیده می‌شود، علاوه بر این اختیاری که به وی داده شده، بازه زمانی خوبی هم برای ساخت تیم مد نظر و تمرین ایده‌های تاکتیکی خود دارد و باید دید نساجی خواهد توانست با مرد لالیگایی از منطقه سقوط خارج شود یا نه.

1997