خط و نشان سالم الدوساری برای بزرگان آسیا: برای قهرمانی راهی قطر شده‌ایم

خط و نشان سالم الدوساری برای بزرگان آسیا: برای قهرمانی راهی قطر شده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم ملی فوتبال عربستان گفت: برای تفریح به قطر نیامده‌ایم. آمده‌ایم تا جام قهرمانی را بالای سر ببریم.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی فوتبال عربستان جام ملت‌های آسیا را با پیروزی آغاز کرد. عربستان در یکی از بازی‌های حساس هفته نخست این رقابت‌ها به مصاف عمان رفت. با آنکه عمان نیمه نخست را با پیروزی به رختکن رفت اما عربستان در نیمه دوم با درخشش عبدالرحمان غریب و البلیهی توانست ورق را برگرداند و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.

سالم الدوساری، کاپیتان سرشناس عربستانی‌ها، بعد از بازی برای بزرگان فوتبال آسیا خط و نشان کشید و گفت: «برای تفریح به قطر نیامده‌ایم. آمده‌ایم تا جام قهرمانی را بالای سر ببریم. برای چهارمین جام خود راهی قطر شده‌ایم و برای رسیدن به این هدف بزرگ نهایت تلاشمان را می‌کنیم

سخنان کاپیتان تیم ملی فوتبال عربستان در حالی مطرح شده است که روبرتو مانچینی، سرمربی ایتالیایی، تیمش را از مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ نمی‌داند که البته این نگاه او انتقادهای زیادی را به دنبال داشت.

الدوساری درباره پیروزی برابر عمان در دقایق پایانی گفت: تیم‌های بزرگ باید در چنین بازی‌هایی خودشان را نشان دهند. در نیمه نخست عقب افتادیم اما در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم و شرایط را تغییر دادیم. از هواداران می‌خواهم در این مسیر به ما کمک کنند.

1999