واکنش ماجدی به برگرداندن پاداش جام‌جهانی بعد از یک‌سال: فشاری درکار نبود

واکنش ماجدی به برگرداندن پاداش جام‌جهانی بعد از یک‌سال: فشاری درکار نبود

پایگاه خبری فوتبالی- عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال به انتشار خبر بازگرداندن پاداش دلاری جام‌جهانی قطر به اعضای هیات رییسه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در حالی بیش از یک سال از پایان جام‌جهانی 2022 قطر می‌گذرد که ماجرای پاداش ۲۰ هزار دلاری فدراسیون فوتبال به اعضای هیات رئیسه به دلیل برد تیم ملی برابر ولز حواشی و اعتراض‌های زیادی را به همراه داشت.

البته در ادامه وحید فدایی، خزانه‌دار فدراسیون فوتبال اسفندماه پارسال در گفت‌وگو با تارنمای فدراسیون فوتبال در واکنش به این انتقادها، این پاداش‌ها را قانونی دانست و گفت: تخصیص پاداش پیروزی در جام جهانی ۲۰۲۲ به کادر فنی، بازیکنان و اعضای هیات رئیسه وفق سنوات گذشته در چهارچوب مصوبات قانونی میسر گشته است!

با این حال نهادهای نظارتی در ادامه به ماجرای پاداش‌های جام‌جهانی ورود کردند و پس از ورود سازمان بازرسی بود که گفته شد اعضای هیات رئیسه، پاداش‌ها را پس داده‌اند.

در این راستا، امروز میرشاد ماجدی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال دراین‌باره گفت: بعد از جام‌جهانی، مبلغ پاداشی را به صورت دلاری برای اعضای هیات رئیسه واریز کردند. بعد از آن خیلی‌ها با ما تماس گرفتند و عنوان کردند که این اتفاق قانونی نیست.

وی افزود: دوستان صحبت کردند و تصمیم گرفتیم به خاطر اینکه دریافت این پول قانونی و حتی شرعی نیست، آن را به فدراسیون برگردانیم تا در قانونی نبودن آن سهیم نباشیم.

ماجدی درباره اینکه آیا پس دادن پاداش‌ها پس از ورود نهادهای نظارتی بوده است یا قبل از آن، یادآور شد: بحث ورود نهادها نبود، پاداشی بود که به بازیکنان، مربیان، هیات رئیسه و کارمندان فدراسیون فوتبال داده شد. نهادهای نظارتی عنوان کردند که این پاداش قانونی نیست. وقتی قانونی نیست احتیاج به ورود نهادهای نظارتی نیست و ما چون قانونی نبود آن را پس دادیم.

2636