ستاره پرتغالی ولورهمپتون، گزینه‌ای جذاب برای منچسترسیتی در نقل و انتقالات زمستانی

ستاره پرتغالی ولورهمپتون، گزینه‌ای جذاب برای منچسترسیتی در نقل و انتقالات زمستانی

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی مشتاق به خدمت گرفتن پدرو نتو، ستاره‌ی پرتغالی ولورهمپتون است.
به گزارش فوتبالی، به اعتقاد چند کارشناس فوتبال در انگلیس، پدرو نتو از جمله بازیکنانی است که می‌تواند زیر نظر پپ گواردیولا تبدیل به بازیکنی موثر و بزرگ شود. بر اساس گزارش‌های رسانه‌ها، منچسترسیتی قصد دارد خود را برای به دست آوردن چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر تقویت کند و حالا می‌تواند برای جذب مهاجم بااستعداد ولورهمپتون که مورد توجه چند باشگاه مطرح دیگر هم قرار دارد، اقدام کند.
با شرایطی که در نیم‌فصل نخست لیگ برتر انگلیس رقم خورد، بسیاری از بینندگان و کارشناسان عقیده دارند که شانس سیتیزن‌ها برای تکرار چهارباره‌ی قهرمانی پایین است، اما گواردیولا امید زیادی به ادامه‌ی این رکورد فوق‌العاده دارد و می‌خواهد تیم قدرتمندتری برای ادامه‌ی فصل داشته باشد تا بتواند باری دیگر قهرمان لیگ برتر انگلیس شود.
سیمون جونز، خبرنگار میل‌آنلاین، اخیراً در خبرنامه هفتگی خود مدعی شده است که خویچا کواراتسخلیا، فوق ستاره ناپولی و ساویو، وینگر قرضی خیرونا از جمله دو هدفی هستند که می‌توانند به سیتی اضافه شوند و خط حمله آبی‌های منچستر را زهردارتر کنند.
همچنین منچسترسیتی به شدت به جذب کلودیو اچوری، بازیکن جوان و مستعد ریورپلاته نزدیک است و انتظار می‌رود که او با باز شدن پنجره نقل و انتقالات آرژانتین در 25 ژانویه، انتقال خود را به من‌سیتی نهایی کند.
حالا شنیده‌ها حاکی از این است که گواردیولا یک هدف جذاب دیگر را هم برای نقل و انتقالات دنبال می‌کند.
طبق گزارش رسانه‌ی فوتبال ترانسفرز، منچسترسیتی مشتاق است تا برای خرید پدرو نتو، وینگر ولورهمپتون اقدام کند. او همچنین توسط میکل آرتتا و آرسنال هم تحسین شده و باید دید در نهایت کدام باشگاه انگلیسی موفق می‌شود تا ستاره پرتغالی را به خدمت بگیرد.
حتی گفته شده گواردیولا قصد دارد پدرو نتو را به عنوان یکی از بازیکنان ترکیب اصلی‌اش به خدمت بگیرد و با تغییر پست فیل فودن، جا برای اضافه شدن پدرو نتو ایجاد کند. از سوی دیگر، توپچی‌ها به دلیل اهمیت بوکایو ساکا و گابریل مارتینلی در تیم، نمی‌توانند چنین چیزی را تضمین کنند.
1428