پیکان برنده بازی تدارکاتی مقابل پارس جنوبی جم

پیکان برنده بازی تدارکاتی مقابل پارس جنوبی جم

پایگاه خبری فوتبالی- خودروسازان در یک دیدار دوستانه پُرگل موفق به شکست پارس جنوبی شد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی باشگاه پیکان، شاگردان عنایتی در ادامه برنامه‌های خود در اردوی کیش، امروز سه‌شنبه  یک دیدار تدارکاتی در دستورکار خود داشتند. 

این تیم از ساعت ۱۵ در زمین شماره یک ورزشگاه المپیک مقابل پارس جنوبی جم به میدان رفت. پیکان در نیمه اول با ترکیب: ایمان صادقی، امیرحسین صدقی، مبین دهقان، ایمان اکبری، امیرحسین عزیزی، جواد آزاده، ابوالفضل زمانی، افشین صادقی، عرفان باقری، سامان نریمان‌جهان و ابراهیم صالحی راهی رمین شد اما در نیمه دوم، ترکیب تغییر کرد تا محمد ناصری، منصور باقری، دانیال جهانبخش، محمد ستاری، علی‌اصغر صادقی، حامد پاکدل، غلامرضا ثابت‌ایمانی، امیر شهیم و مجتبی حقدوست فرصت بازی پیدا کنند. 

بازی با حملات پیکان شروع شد و این تیم در دقیقه ۱۸ توسط ابراهیم صالحی به گل رسید. در ادامه، شاگردان عنایتی به کنترل بازی پرداختند اما در دقیقه ۳۵ و روی یک ضربه کاشته، دروازه پیکان باز شد. دو دقیقه بعد ابوالفضل زمانی گل دوم پیکان را زد و در دقیقه ۴۱ سامان نریمان جهان بار دیگر نتیجه را تغییر داد تا نیمه اول با حساب ۳ بر یک به سود تیم فوتبال ایران‌خودرو به پایان برسد. 

در آغاز نیمه دوم، حامد پاکدل روی یک ضربه پنالتی، چهارمین گل را رقم زد اما داور چند دقیقه بعد به سود پارس جنوبی اعلام پنالتی کرد تا بازی ۴ بر ۲ شود.

بعد از این اتفاق، بار دیگر بازی به تعادل کشیده شد هر چند پیکان بارها توانست موقعیت گلزنی خلق کند که این فرصت‌ها تبدیل به گل نشد. در دقیقه ۸۱ حریف به گل رسید تا این بازی زیبا در نهایت با حساب ۴ بر ۳ به سود پیکان به پایان برسد.

2636