وینگر تراکتور در تهران تصادف کرد و دستش شکست (عکس)

وینگر تراکتور در تهران تصادف کرد و دستش شکست (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- عارف رستمی می‌گوید بر اثر تصادفی که داشته دچار مصدومیت دست شده است.

به گزارش فوتبالی، دیروز بود که رسانه رسمی باشگاه تراکتور خبر از مصدومیت دو بازیکن خود یعنی محمد قنبری و عارف رستمی داد و این در حالی است که هر دو بازیکن در آخرین بازی تراکتور برابر صنعت نفت برای تیمشان بازی کردند و دلیل مصدومیت آن‌ها برای طرفداران تراکتور ابهام ایجاد کرده است.

در همین راستا خبرنگار “فوتبالی” گفت‌وگوی کوتاهی با عارف رستمی داشته تا کم و کیف ماجرا را از زبان خود این بازیکن بپرسد. وینگر تی‌تی‌ها در این گفت‌وگو از بدشانسی خود در همان ابتدای تعطیلات می‌گوید و مدعی است تصادف سنگینی داشته که باعث شده دست وی آسیب ببیند.

رستمی در این‌باره چنین توضیح می‌دهد: «دقیقاً بعد بازی با صنعت نفت که تعطیلات شروع شد و به تهران آمدم، متاسفانه تصادف سنگینی برایم اتفاق افتاد که باعث شد دست راست من آسیب ببیند. از همان روز پیگیر مداوا شدم که هم‌اکنون دستم را گچ‌ گرفته‌ام و‌ طبق نظر پزشک بعد از دو هفته می‌توانم گچ را باز کنم. البته قصد دارم چند روز بعد به ترکیه بروم تا در کنار بچه‌ها حضور داشته باشم و از تمرینات عقب نمانم.»

وینگر تراکتور درباره شایعات بسیاری که بابت مصدومیت طولانی مدت و خروج نام وی از لیست وجود دارد هم ابراز بی‌اطلاعی کرد: «همان‌طور که گفتم دو هفته دیگر گچ دستم را باز می‌کنم و در خدمت تیم هستم.»

لازم به ذکر است باشگاه تراکتور در اطلاعیه خود عنوان کرده بود قنبری و رستمی در تمرینات انفرادی خود دچار مصدومیت شده‌اند و در دو هفته اول اردوی ترکیه حضور نخواهند داشت.

1997