بازگشت غفور به رده نخست امتیازآورترین بازیکن لیگ والیبال رومانی

بازگشت غفور به رده نخست امتیازآورترین بازیکن لیگ والیبال رومانی

پایگاه خبری فوتبالی- ملی‌پوش سابق والیبال ایران بار دیگر در رده نخست امتیازآورترین بازیکن لیگ رومانی قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، امیر غفور با عملکرد خوبش موفق شد بار دیگر در رده نخست امتیازآورترین بازیکنان لیگ والیبال رومانی قرار بگیرد. بازیکن ایرانی تیم والیبال راپیدبخارست رومانی که یکی از مهره‌های اصلی تیمش به شمار می‌آید در ۳۸ ست برای تیمش به میدان رفته و موفق شده ۲۰۷ پوئن را به دست بیاورد تا به این ترتیب به اولین بازیکن امتیازآور لیگ رومانی تبدیل شود. رامیرز پیتا، رقیب اصلی غفور، با کسب ۲۰۴ امتیاز در رده دوم امتیازآورترین بازیکن لیگ رومانی ایستاده است.

ملی‌پوش سابق والیبال ایران با کسب ۵.۴۵ امتیاز در هر ست عنوان بهترین بازیکن این لیگ از نظر تاثیرگذاری را به نام خود کرده است. رامیرز پیتا با کسب ۵.۲۳ امتیاز در هر ست به دومین بازیکن تاثیرگذار لیگ والیبال رومانی تبدیل شده است.

غفور پیش از این در در رده دوم امتیازآورترین بازیکنان لیگ والیبال رومانی قرار داشت. او توانسته بود در ۳۴ ست ۱۸۸ پوئن را برای تیمش به دست بیاورد و به این ترتیب به دومین بازیکن امتیازآور لیگ رومانی تبدیل شود.

علی‌اصغر مجرد، دیگر بازیکن ایرانی شاغل در لیگ رومانی که برای راپیدبخارست بازی می‌کند، با کسب ۳۷ امتیاز در دفاع، بهترین مدافع لیگ رومانی نام گرفت.

تیم والیبال راپیدبخارست با حضور دو بازیکن ایرانی اکنون با ۲۵ امتیاز در رده چهارم لیگ رومانی قرار دارد. صدرنشین این لیگ تیم والیبال براسو با ۳۱ امتیاز است.

7474