منچسترسیتی شرایط فروش هافبک نیمکت‌نشین خود را بررسی می‌کند

منچسترسیتی شرایط فروش هافبک نیمکت‌نشین خود را بررسی می‌کند

پایگاه خبری فوتبالی- منچسترسیتی در حال بررسی شرایط کالوین فیلیپس برای آینده است.

به گزارش فوتبالی، کالوین فیلیپس، هافبک انگلیسی سیتیزن‌ها که به عنوان یک بازیکن بزرگ از لیدزیونایتد راهی این تیم شد، نتوانست اعتماد پپ گواردیولا را به دست بیاورد و حالا در اندیشه‌ی ترک اتحاد است. پس از خرید متئوس نونز، تغییر پست جان استونز به پست هافبک دفاعی و درخشش رودری در این پست، کالوین فیلیپس تبدیل به انتخاب چهارم گواردیولا برای این پست شد.

یوونتوس یکی از باشگاه‌های علاقه‌مند به جذب فیلیپس بود اما حالا به نظر می‌رسد که مذاکرات میان باشگاه‌ها متوقف شده و احتمالا فیلیپس تابستان امسال راهی تورین نشود.

سیتی نسبت به این شرایط آرام است و تمایل دارد فیلیپس را تا تابستان به عنوان بخشی از تیم نگه دارد. با این وجود و به گفته‌ی برخی منابع، فیلیپس همچنان امیدوار است که تبدیل به یک مهره‌ی محبوب در تیمش شود و به تمریناتش ادامه می‌دهد.

بازیکن سابق لیدز یونایتد، که تنها دو بار در این فصل به میدان رفته است، به دنبال بازی‌های معمولی است تا مطمئن شود که جایگاه خود را در تیم انگلیس پیش از مسابقات یورو 2024 در آلمان حفظ می‌کند. گرت ساوتگیت آخرین ترکیب خود را قبل از مسابقات در ماه مارس برای بازی‌های دوستانه مقابل برزیل و بلژیک اعلام خواهد کرد.

در حال حاضر نیوکاسل محتمل‌ترین مقصد برای فیلیپس است، اما پس از شکست 3-2 مقابل سیتی در روز شنبه، ادی هاو، سرمربی کلاغ‌ها اعتراف کرد که قوانین مالی ممکن است مانع از ورود هرگونه خرید جدید حتی به صورت قرضی شود.

ادی هاو در این باره گفت: «نکته ناامید کننده برای ما این است که بازیکنان زیادی را از خط میانی و حمله از دست داده ایم و گزینه‌های خرید ما محدود است. نمی‌دانم آیا مدیران می‌خواهند قرارداد جدیدی ببندند یا نه. من نمی‌دانم که اکنون اینجا نشسته‌ایم. قصد من این است که برای موفقیت تیمم تلاش کنم.»

1428